تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 32012

دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و دانشگاه اصفهان افتتاح شد

دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و دانشگاه اصفهان افتتاح شد

 دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و دانشگاه اصفهان با هدف افزایش تعامل این دو نهاد علمی روز سه شنبه در اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افتتاح شد. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در آیین گشایش این دفتر به امضای تفاهم‌نامه‌ای

Print Friendly, PDF & Email

 دفتر همکاری‌های آموزش و پرورش و دانشگاه اصفهان با هدف افزایش تعامل این دو نهاد علمی روز سه شنبه در اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در آیین گشایش این دفتر به امضای تفاهم‌نامه‌ای با معاونت پژوهش دانشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: هدف از این رویداد مهم هم اندیشی دو نهاد علمی مهم برای موضوعات پیرامون جامعه هدف است.

سیدعلی مدینه افزود: در این تفاهم‌نامه، هم معلمان می‌توانند از مجامع دانشگاهی استفاده کنند و هم دانشگاه می‌تواند به آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی یاری برساند.

وی علمی‌ و دقیق‌تر شدن مدیریت آموزش و پرورش و نظام حاکمیت را از ثمرات چنین تعاملی دانست و افزود: دانشگاه به‌دنبال جامعه محور شدن است و آموزش و پرورش استان با دارا بودن بیش از یک میلیون دانش‌آموز و خانواده‌های آن‌ها در شرایطی است که اغلب مردم استان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با آن در ارتباط هستند که این موضوع، زمینه را برای همکاری هرچه بیشتر و بهتر این ۲ مجموعه فراهم می‌کند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ضمن دعوت از همه فرهنگیان برای همراهی با دفتر همکاری‌های دانشگاه اصفهان و آموزش و پرورش گفت: مسوولیت این دفتر با گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان است و علاقه‌مندان می‌توانند به این منظور، با رئیس این گروه در ارتباط باشند.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورشن اصفهان نیز از فعالیت پنج دبیرخانه پژوهشی شامل دبیرخانه‌های ایده و خلاقیت، تیمز و پرلز، تفکر و سواد رسانه‌ای، اقدام پژوهی یا معلم پژوهنده و کاربست یافته‌های پژوهشی در این گروه اشاره کرد.

محمدرضا نظریان افزود: یکی از عوامل اصلی پیشرفت و رمز توسعه یافتگی در هر کشور توجه خاص به پژوهش است که نتیجه کار یک پژوهشگر، فهم روابط منطقی بین پدیده‌ها، کنار گذاشتن تفکر عادتی و رسیدن به تفکر خلاق است.

وی هدف گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش اصفهان را ترویج فرهنگ پژوهش با استفاده از ظرفیت مطلوب فرهنگیان و دانش‌آموزان استان عنوان کرد و گفت: فعالیت حوزه تحقیق و پژوهش دامنه گسترده‌ای از دانش‌آموزان تا همکاران آموزشی، اداری و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را در برمی‌گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان