تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر : 32170

سرقت طلا با شیوه بدل اندازی

سرقت طلا با شیوه بدل اندازی

  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که در پوشش خریدار طلا با جایگزین کردن طلای تقلبی اقدام به سرقت ۳ میلیارد ریال طلاجات از طلافروشی های سطح شهرستان می کرد خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “ایرج کاکاوند ” در تشریح این خبر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان

Print Friendly, PDF & Email

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که در پوشش خریدار طلا با جایگزین کردن طلای تقلبی اقدام به سرقت ۳ میلیارد ریال طلاجات از طلافروشی های سطح شهرستان می کرد خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “ایرج کاکاوند ” در تشریح این خبر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:  در پی تماس تعدادی از شهروندان با مر کز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پخش طلاهای بدل توسط فردی ناشناس در سطح بازار طلافروشی های شهر کاشان ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران  بلافاصله در محل حاضر و فرد سارق را در حین سرقت از یک واحد طلافروشی دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم ۳ عدد انگشتر طلا و ۶ عدد النگو بدل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه متهم به عنوان خریدار به طلافروشی ها مراجعه و با شگرد خاصی طلاهای اصلی را با بدلی جابجا کرده و از مغازه خارج می شد گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته  به ۳ مورد سرقت طلا با روش مذکور به ارزش ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد .

سرهنگ” کاکاوند ” در خاتمه خاطر نشان کردک به طلافروشان عزیز توصیه می کنیم هرگونه خرید طلا از مشتری را پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام و حتماً نسبت به تست سنگ محک طلاها اقدام کنند.

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان