تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر : 32174

نگاهی به تبعات ناگوار حوادث رانندگی

نگاهی به تبعات ناگوار حوادث رانندگی

به گزارش دنیای اسرار:جان باختن سالانه هزاران انسان، قطع عضو و مجروحیت، هزارت آسیب دیدگی جزئی و شدید، از دست دادن هزار نفر از شغل خود، اختلال در زندگی روز مره و زندگی خانوادگی همه از تبعات حوادث رانندگی است که باید از سوی شهروندان و رانندگان مورد توجه قرار گیرد. حوادث رانندگی در ابعاد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:جان باختن سالانه هزاران انسان، قطع عضو و مجروحیت، هزارت آسیب دیدگی جزئی و شدید، از دست دادن هزار نفر از شغل خود، اختلال در زندگی روز مره و زندگی خانوادگی همه از تبعات حوادث رانندگی است که باید از سوی شهروندان و رانندگان مورد توجه قرار گیرد.
حوادث رانندگی در ابعاد انسانی هر ساله باعث می شوند که هزاران مورد مرگ، قطع عضو و غیره روی دهد. هزاران آسیب دیدگی جزئی و شدید روی دهد. هزاران نفر شغل خود را از دست بدهند. اختلال در زندگی روزمره، زندگی خانوادگی، موارد بی شماری از درد و ناراحتی برای رانندگان و خانواده آنها رخ دهد.
حوادث رانندگی در ابعاد اقتصادی، زیان های مالی بسیار بالایی به همراه دارد و این سرمایه ملی از جیب همگان پرداخت خواهد شد! به راستی چگونه می توان این مشکلات را به حداقل رساند و رفت و آمد وسایل نقلیه و طبعات ناشی از آن را بهبود بخشید و در کاهش ضایعات آن گام برداشت!؟
کارشناسان بر این باورند که انسان نقش بسیار مهمی در بروز عوامل زیان بار ناشی از رانندگی داشته است و اصلاح رفتارهای وی در عرصه های مختلف می تواند در بهبود امور موثر باشد.
در نتیجه، آموزش صحیح به رانندگان و ارتقاء آگاهی های آنان به مقررات و چگونگی استفاده بهینه از وسایل نقلیه و جاده و از همه مهمتر برگزاری کلاس ها و همایش ها برای رانندگان به ویژه ارائه این گونه آموزش ها به متقاضیان دریافت گواهی نامه رانندگی در کسب مهارت ها، هوشیاری و آشنایی آنان با قوانین عبور و مرور بسیار موثر است و در کاهش ضایعات، حوادث و تصادفات رانندگی و نجات جان انسان ها می تواند نقش عمده ای داشته باشد.
تهیه و تنظیم: سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان