تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
کد خبر : 32251

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی مقابله با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۷ نفر در این رابطه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی افزایش بی رویه نرخ ارز و بی ثباتی در این بازار،

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی مقابله با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۷ نفر در این رابطه خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی افزایش بی رویه نرخ ارز و بی ثباتی در این بازار، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طرح ویژه و ضربتی مقابله با اخلالگران و دلالان بازار ارز را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: در این طرح که صبح امروز با قوت تمام به اجرا گذاشته شد تعداد ۷ نفر از دلالان اصلی خرید و فروش ارز که با انجام معاملات فردایی تاثیر زیادی در افزایش قیمت ارز می گذاشتند شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: در این عملیات از متهمان دستگیر شده ۵هزار و ۲۴۳ دلار، ۴۷۵ یورو، ۱۵ درهم، ۳۶۰ پوند، ۱۹۵ لیر، ۲۶۰ هزار دینار و هزار و ۶۰۰ فرانک به ارزش ۱۴ میلیارد ریال به همراه تعدادی کارت بانکی، یک دستگاه کارتخوان و مبلغ یکصد میلیون ریال وجه نقد کشف شد.
این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی بر مقابله قاطعانه با اخلالگران و دلالان ارزی تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی بااقتدار کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می کند و اجازه برهم زدن امنیت اقتصادی و روانی جامعه را نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان