تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
کد خبر : 32286

درختِ یاری؛ ویژه‌برنامه‌ای متفاوت برای روز درختکاری در اصفهان

درختِ یاری؛ ویژه‌برنامه‌ای متفاوت برای روز درختکاری در اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه درختِ یاری به مناسبت هفته درختکاری در این سازمان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، علی حاجیان اظهار کرد: برنامه‌ریزی رویداد درخت یاری از دو جنبه برای سازمان اهمیت دارد، ابتدا توصیه اهل بیت (ع) مبنی بر ارزش معنوی کاشت درخت است که در این راستا می‌توان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه درختِ یاری به مناسبت هفته درختکاری در این سازمان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علی حاجیان اظهار کرد: برنامه‌ریزی رویداد درخت یاری از دو جنبه برای سازمان اهمیت دارد، ابتدا توصیه اهل بیت (ع) مبنی بر ارزش معنوی کاشت درخت است که در این راستا می‌توان به حدیث امام صادق (ع) که فرمودند: «شش چیز است که مؤمن پس از مرگ خود از آن سود می‌برد، (ازجمله) درختی که بکارد»، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهروندان طبق رسم هر سال برای روز اول نوروز اقدام به خرید گل‌های شب‌بو و فصلی و قراردادن آن بالای مزار متوفی می‌کنند، افزود: این گیاهان عمر کوتاهی دارند و پس از چند روز از بین می‌روند، بر این اساس کاشت درخت می‌تواند جایگزین بهتری برای این مهم و عمل به سفارش قرآن و اهل بیت (ع) باشد که تأثیرات مهم زیست‌محیطی نیز به‌همراه دارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه درخت یاری روز چهارشنبه، هفدهم اسفند همزمان با هفته درختکاری و نیمه شعبان از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در خیابان شفاعت آرامستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این برنامه که تمام لوازم آن توسط سازمان پیش‌بینی شده است، خانواده‌ها به یاد درگذشتگان خود درختی می‌کارند، لذا عنوان برنامه درخت یاری انتخاب شده است.

درختِ یاری، ویژه برنامه‌ای متفاوت برای روز درختکاری در اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.