تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 32323

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت؛ الگویی برای ترویج فرهنگ قرض الحسنه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت؛ الگویی برای ترویج فرهنگ قرض الحسنه

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اصفهان: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت؛ الگویی برای ترویج فرهنگ قرض الحسنه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از زمان تاسیس تاکنون، توانسته به عنوان الگویی برای ارائه خدمات مالی خرد اسلامی با تقویت فرهنگ قرض الحسنه در سطحی بسیار گسترده عمل نماید. به گزارش دنیای اسرار، سید مجتبی

Print Friendly, PDF & Email

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اصفهان:

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت؛ الگویی برای ترویج فرهنگ قرض الحسنه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از زمان تاسیس تاکنون، توانسته به عنوان الگویی برای ارائه خدمات مالی خرد اسلامی با تقویت فرهنگ قرض الحسنه در سطحی بسیار گسترده عمل نماید.

به گزارش دنیای اسرار، سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت، با بیان این مطلب و با تاکید به سیاست کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر جایگزینی کمک قرض الحسنه به جای کمک های بلاعوض، اظهار داشت: امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۱۵۵ فقره تسهیلات با حفظ کرامت نیازمندان و هدف گره گشایی از مشکلات آنان در زمینه های تامین مسکن، اشتغال، درمان، امور فرهنگی و…، با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به کسب جایزه قانونی به دلیل خوش حسابی صندوق درخصوص ذخیره قانونی نزد بانک مرکزی، ادامه داد: صندوق امداد ولایت درحال حاضر علاوه بر اینکه در شعبه مرکزی به آدرس: اصفهان، خیابان عباس آباد به جامعه هدف خدمت رسانی می کند، با ۳۷ باجه در ادارات کمیته امداد همه شهرستان ها و از طریق شعبه دیجیتال به نشانیwww.sqev.ir نیز ارائه خدمت می کند و در آینده نزدیک، استقرار شعب در مراکز نیکوکاری منتخب هم اتفاق خواهد افتاد.

حجازی به اتصال صندوق به شبکه شتاب و قابلیت دسترسی شعب در نقاط مختلف استان همچنین ارائه کلیه خدمات بانکی تاکید کرد و افزود: به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب پذیر جامعه علاوه بر ارائه خدمات بانکی صندوق امداد، تسهیلات قرض الحسنه بدون دریافت سود و با حداقل تضامین پرداخت می شود.

وی با برشمردن راه های مشارکت خیران در امر قرض الحسنه، بیان کرد: مردم با سپرده گذاری در صندوق و بهره مندی از خدمات بانکی متداول، همچنین مشارکت در طرح قرض ماندگار، می توانند در گره گشایی از مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه سهیم باشند.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت های صنعتی و تولیدی می توانند در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به افتتاح حساب نزد صندوق کنند، گفت: صندوق امداد ولایت با افراد نیکوکار حقیقی و حقوقی که با افتتاح حساب، اختیار پرداخت وام را به امداد واگذار می کنند نیز تفاهم نامه هم افزایی ۱۰۰درصدی وام منعقد می کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.