تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 32665

طبخ و توزیع غذا و بسته های معیشتی با مردمی سازی طرح اطعام مهدوی

طبخ و توزیع غذا و بسته های معیشتی با مردمی سازی طرح اطعام مهدوی

  خیران اصفهانی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با اهدای بسته های معیشتی و غذا به ارزشی بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در طرح اطعام مهدوی، مشارکت کردند. به گزارش دنیای اسرار:علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به بهره گیری حداکثری خیران

Print Friendly, PDF & Email

 

خیران اصفهانی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با اهدای بسته های معیشتی و غذا به ارزشی بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در طرح اطعام مهدوی، مشارکت کردند.

به گزارش دنیای اسرار:علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به بهره گیری حداکثری خیران از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و نقش آفرینی موثر در توسعه و جریان سازی خیر و احسان، اظهار داشت: پویش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان و با اهدای بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم و افطاری بین خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، به ارزشی بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درحال اجرا اس.

علی اخلاقی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شده، ادامه داد: خیران با توجه ویژه به اطعام ایتام و نیازمندان، در طبخ و توزیع ۲۱۰ هزار پرس غذا بین خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، مشارکت داشته اند.

وی مردمی سازی اطعام نیازمندان را به منظور کمک به معاش این قشر اعلام کرد و افزود: جریان سازی طرح اطعام مهدوی هر ساله از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه، با طبخ و توزیع غذا و نیز تامین و اهدای بسته های معیشتی بین نیازمندان ادامه داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه جریان سازی، راهبری و جمع آوری کمک ها به نیازمندان واقعی از جمله ماموریت های این نهاد است، گفت: نیکوکاران برای سهولت مشارکت در طرح اطعام، می توانند با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد اقدام و یا با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را واریز و به سفره ایتام و نیازمندان برکت دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان