تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
کد خبر : 32716

تلاش برای تکمیل رینگ چهارم در دوره ششم مدیریت شهری

تلاش برای تکمیل رینگ چهارم در دوره ششم مدیریت شهری

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:تلاش برای تکمیل رینگ چهارم در دوره ششم مدیریت شهری   معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان این است که این پروژه بزرگ در دوره ششم مدیریت شهری به نتیجه برسد.   به گزارش دنیای اسرار: اصغر کشاورزراد ، با بیان اینکه

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:تلاش برای تکمیل رینگ چهارم در دوره ششم مدیریت شهری

 

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان این است که این پروژه بزرگ در دوره ششم مدیریت شهری به نتیجه برسد.

 

به گزارش دنیای اسرار: اصغر کشاورزراد ، با بیان اینکه یکی از پروژه‌های عمرانی شاخص شهرداری اصفهان حلقه حفاظتی شهر یا رینگ چهارم ترافیکی است، بیان کرد: تاکنون کیلومتر ۲.۵ تا چهارم این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی این محدوده از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

 

وی افزود: کیلومتر ۰.۴ تا ۱.۴۵۰ رینگ چهارم ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و عملیات اجرایی آن نیز در سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تقاطع غیرهمسطح روی کانال آب و خاتون‌آباد در این محدوده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه طول رینگ حفاظتی ۷۸ کیلومتر است، تصریح کرد: ۴۵ کیلومتر از این رینگ داخل شهر اصفهان و ۳۳ کیلومتر در محدود پنج شهر دولت‌آباد، خورزوق، خمینی‌شهر، درچه و ابریشم است.

 

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان این است که این پروژه بزرگ در دوره ششم به نتیجه برسد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.