تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
کد خبر : 34233

کارکنان توزیع اصفهان سربازان خدمت رسانی به مردم هستند

کارکنان توزیع اصفهان سربازان خدمت رسانی به مردم هستند

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با نماینده مجلس و فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی کارکنان توزیع اصفهان سربازان خدمت رسانی به مردم هستند مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در دیدار با دکتر عباس مقتدایی نماینده یازدهم مجلس شورای اسلامی و امیر سرتیپ دوم خلبان صمد نوری فرمانده پایگاه هشتم شکاری

Print Friendly, PDF & Email

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با نماینده مجلس و فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی

کارکنان توزیع اصفهان سربازان خدمت رسانی به مردم هستند

مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در دیدار با دکتر عباس مقتدایی نماینده یازدهم مجلس شورای اسلامی و امیر سرتیپ دوم خلبان صمد نوری فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش دنیای اسرار :مهندس داد خواه گفت : تلاش کارکنان شرکت توزیع برق اصفهان در این سالها موجب شده دستاوردهای مهمی را به دست آوریم و خدمت رسانی مطلوب را به مشترکین و متقاضیان ارائه نماییم .

وی تصریح کرد : سالهاست که با هوشمند سازی اتوماسیون شبکه و استفاده از فناوری های روز دنیا توانسته ایم برق رسانی پایدار و مطمئن را در اختیار مردم قرار دهیم .

وی خاطر نشان کرد : شرکت توزیع برق اصفهان با رویت پذیری و کنترل میزان مصرف مشترکین از طریق توسعه کنتورهای هوشمند توانسته این میزان مصرف را به صورت دقیق رصد کند.

وی گفت : ما یک ناترازی بین تولید و مصرف در فصول گرم داریم که به نظر می‌رسد با مصرف بهینه برق و صرفه جویی در این زمینه و همراهی و حمایت بیشتر دولت و مجلس و دریافت بودجه ای سالیانه برای این امر ، مسیر را به خوبی پشت سر بگذاریم .

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان میزان saidi شرکت( میزان خاموشی به ازای هر مشترک ) را ۱۰۰ دقیقه عنوان کرد و گفت برای رسیدن به این عدد زیرساخت‌های زیادی را ایجاد و هوشمند نمودیم.

وی گفت: میزان کاهش تلفات در سال جاری در شرکت توزیع برق اصفهان ۶ درصد می‌باشد این شاخص در کشورهای چین و ژاپن ۴ درصد است که نشان می‌دهد جایگاه ما در این شاخص مهم مناسب است.

در ادامه مهندس دادخواه به میزان افزایش ۱۵ درصدی مصرف برق امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت : به منظور عدم ایجاد مدیریت اضطراری بار مشترکین، باید به طور قطع ،مدیریت مصرف را در اولویت برنامه های زندگی خود قرار دهیم .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : تفاهم نامه هایی نیز در راستای مدیریت بار با صنعتگران بسته شده که موجب شده نه تنها عدم هماهنگی در چرخش صنعت و اقتصاد ایجاد نشود بلکه در نهایت این مشترکین از پاداش های مناسبی نیز برخوردار می شوند .
****
در ادامه این نشست امیر سرتیپ دوم خلبان فرمانده پایگاه هشتم شکاری صمد نوری در خصوص مشکلات مختلف این پایگاه مطالبی را عنوان کرد و گفت :با اقدامات موثر شرکت توزیع برق اصفهان بسیاری از مشکلات این پایگاه حل شد.

وی ابراز داشت :نگاه شرکت توزیع به این حافظان امنیت مردم نگاهی صادقانه و جهادی است این عزیزان سربازان خدمت رسانی به مردم هستند و در جهت آسایش دلاورمردانی که امنیت آسمانهای کشوررا عهده دارند تمام قامت ایستاده اند.

وی در ادامه گفت : نیروهای متدین و ولایتی توزیع برق اصفهان در یک حرکت جهادی در حوزه مسکونی پایگاه هشتم شکاری که با مشکل فرسودگی شبکه ۲۰ کیلوولت ۵۰ ساله روغنی روبرو بود اقدامات موثری را انجام دادند به طوری که برای پیشگیری از فرسودگی شبکه های توزیع ، کابل های قدیمی از مدار خارج شد و بهینه سازی شبکه های برق رسانی و تبدیل شبکه های هوایی انجام و فرسودگی پست های زمینی نیز برطرف شد و ما امروز شاهد بهینه سازی و اصلاح شبکه های برق رسانی هستیم.

وی خاطر نشان کرد : ۱۶ ترانس هوایی به ظرفیت ۱۳۶۵ کیلو ولت آمپر در این پروژه احداث شد که جادارد از زحمات مدیر عامل و معاونین و دیگر همکاران این شرکت تشکروقدردانی نمایم.

دکتر عباس مقتدایی نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه گفت: ما در تولید برق با موانعی روبرو هستیم که باید در مجموعه قانونگذاری و مباحث مربوط به برنامه هفتم توسعه به آن بیش از گذشته بپردازیم و در ادامه به مطلب جالبی اشاره کرد و عنوان کرد : با بازدیدی که من در سال گذشته از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اصفهان داشتم به نکته جالبی برخوردم و آن مدیریت و ظرفیت نیروی انسانی خوبی بود که در این شرکت موجب شده جایگاه خوبی را در صنعت برق به خود اختصاص دهد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.