تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 34248

کلاهبرداری با شگرد سرمایه گذاری در رمز ارزها

کلاهبرداری با شگرد سرمایه گذاری در رمز ارزها

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغ سرمایه گذاری در حوزه رمز ارزها، از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”بهزاد ثابت راسخ”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی مراجعه ۲ تن از شهروندان به پلیس فضای تولید

Print Friendly, PDF & Email

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری فردی که با تبلیغ سرمایه گذاری در حوزه رمز ارزها، از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”بهزاد ثابت راسخ”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی مراجعه ۲ تن از شهروندان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان شاهین شهر و اعلام شکایت درخصوص کلاهبرداری در حوزه رمز ارز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد شکات با مشاهده یک پست تبلیغاتی سرمایه گذاری در حوزه رمز ارز با سود تضمینی در فضای مجازی، با فرد آگهی دهنده تماس برقرار کرده که در ادامه فرد مذکور طی یک جلسه ملاقات با مانورهای متقلبانه آنها را فریب داده و از هر یک از شکات مبلغ ۵۰۰ میلون ریال دریافت و با گذشت چند ماه به تعهدات خود عمل نکرده و پاسخگوی تماس آنها نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه عنوان داشت: با بررسی های تخصصی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهم علاوه بر کلاهبرداری از مال باختگان با تبلیغات مجازی در حال انجام کلاهبرداری های دیگر است که بلافاصله مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه مخفیگاه وی را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد قبل از ورود به هر حوزه ای به ویژه رمز ارزها، با اصول و قوانین و همچنین مخاطرات آن آشنا شده و به هیچ عنوان جهت ورود با این بازار سرمایه خود را در اختیار افراد غیر مطمئن که با وعده های دروغین و فریبنده قصد کلاهبرداری دارند قرار ندهید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان