تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 34346

اصفهان صدرنشین احیای واحد‌های تولیدی راکد در کشور

اصفهان صدرنشین احیای واحد‌های تولیدی راکد در کشور

در گزارش وزیر کشور به رئیس جمهور اعلام شد؛ اصفهان صدرنشین احیای واحد‌های تولیدی راکد در کشور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از کسب رتبه نخست استان در احیای واحد‌های تولیدی راکد و غیرفعال و تعداد واحدهای تولیدی افزایش ظرفیت یافته در کشور خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار، دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی

Print Friendly, PDF & Email

در گزارش وزیر کشور به رئیس جمهور اعلام شد؛
اصفهان صدرنشین احیای واحد‌های تولیدی راکد در کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از کسب رتبه نخست استان در احیای واحد‌های تولیدی راکد و غیرفعال و تعداد واحدهای تولیدی افزایش ظرفیت یافته در کشور خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار، دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت در استانداری اصفهان تلاش کردیم از ظرفیت‌های قانونی که در اختیار مدیریت استان است بیشترین استفاده را ببریم تا مشکلات حوزه اقتصادی و تولیدی استان در برنامه‌ریزی‌ کوتاه، میان و بلند مدت به حداقل برسد.
وی با اشاره به نهضت احیای واحد‌های تولیدی راکد یا غیرفعال در استان افزود: برگزاری مستمر و مؤثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یکی از ظرفیت‌های قانونی استان است که تلاش کردیم در جلسات این ستاد گره از مشکلات فعالان اقتصادی استان باز شود.
دکتر نقش با اشاره به ارائه گزارش وزیر کشور به ریاست جمهوری در خصوص عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها، گفت: یکهزار و چهارده واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان اصفهان گزارش شده بود که در سال ۱۴۰۱ با احیای ۴۲۳ واحد تولیدی، رتبه نخست کشور در این بخش به استان اصفهان اختصاص یافت.

رتبه نخست اصفهان در تعداد واحد‌های تولیدی افزایش ظرفیت یافته

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین براساس این گزارش رتبه نخست کشور در مجموع افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی با یکهزار و ۴۷۲ واحد تولیدی به استان اصفهان اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: این واحد‌های تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی فعال بودند و با حمایت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ارتقاء ظرفیت یافته‌اند.

رتبه دوم اصفهان در بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری از طریق حمایت کارگروه تسهیل

دکتر نقش متذکر شد: در بخش بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری شده از طریق حمایت کارگروه ستاد تسهیل نیز با بهره‌برداری از ۸۴۴ واحد، رتبه دوم کشور به استان اصفهان اختصاص یافته است.
به گفته وی واحد‌های تولیدی فوق شامل صنعت، معدن، کشاورزی، صنوف تولیدی و طیف گسترده‌ای از واحد‌های تولیدی را شامل می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.