تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 34348

بازنشستگان تا ۳۱خرداد برای ثبت‌نام دریافت وام۲۰میلیونی اقدام کنند

بازنشستگان تا ۳۱خرداد برای ثبت‌نام دریافت وام۲۰میلیونی اقدام کنند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان: بازنشستگان تا ۳۱خرداد برای ثبت‌نام دریافت وام۲۰میلیونی اقدام کنند مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بازنشستگان تا ۳۱ خرداد برای ثبت‌نام دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی اقدام کنند.   به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:مرتضی حاجی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود ۳۷۰ هزار بازنشسته تأمین

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان:
بازنشستگان تا ۳۱خرداد برای ثبت‌نام دریافت وام۲۰میلیونی اقدام کنند
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بازنشستگان تا ۳۱ خرداد برای ثبت‌نام دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:مرتضی حاجی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود ۳۷۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی در استان اصفهان اظهار داشت: شرایط شرایط دریافت تسهیلات جدید تأمین اجتماعی برای این افراد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی توسط بازنشستگان، باید آنها کمتر از ۷۷ سال سن داشته باشند، تصریح کرد: نداشتن بدهی بانکی و چک برگشتی و اقساط معوقه در بانک‌ها، داشتن سیمکارت به نام بازنشسته و داشتن حساب بانک رفاه با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از دیگر شرایط ثبت نام این تسهیلات است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه همچنین کسانی که قبلاً این تسهیلات را دریافت کرده‌اند امکان دریافت مجدد را ندارند، تصریح کرد: زمان ثبت نام برای دریافت این تسهیلات ۳۱ خرداد ماه اعلام شده و باید افرادبرای این امر به کانون‌های بازنشستگی شهرستان خود مراجعه کنند.

وی در خصوص تقسیط و بخشودگی جرایم بنگاه‌های اقتصادی نیز اضافه کرد: این قانون تا پایان مرداد ماه اجرایی می‌شود و واحدهای بزرگ وکوچک اقتصادی به شرط اینکه سطح اشتغال را نسبت به اسفند ۱۴۰۱ حداقل یک سال حفظ کنند، مشمول این طرح می‌شوند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.