تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 34390

اتصال حدود ۴ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ در استان اصفهان

اتصال حدود ۴ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ در استان اصفهان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبرداد؛   اتصال حدود ۴ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ در استان اصفهان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از اتصال حدود ۴ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ در استان اصفهان خبرداد.   به گزارش  دنیای اسرار، شریفی بیان کرد: تا کنون حدود سه هزار و ۹۰۰

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبرداد؛

 

اتصال حدود ۴ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ در استان اصفهان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از اتصال حدود ۴ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ در استان اصفهان خبرداد.

 

به گزارش  دنیای اسرار، شریفی بیان کرد: تا کنون حدود سه هزار و ۹۰۰ واحد فروشگاهی در استان اصفهان به سامانه کالابرگ متصل شده اند و این پیوستن‌ها همچنان ادامه دارد.

 

وی در ارتباط با میزان استقبال خانواده‌ها از طرح کالابرگ نیز گفت:در حال حاضر۱۱ هزار خانوار از این طرح استفاده کرده اند که میزان خرید آن‌ها هم ۱۱ میلیارد تومان شده است.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان درباره این طرح توضیح داد: کسانی که در سه دهک پایین درآمدی (خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی) قرار دارند، اگر در طول ماه از میان ۱۱ قلم کالای اساسی شامل ماست، پنیر، شیر، برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند و شکر، مرغ، تخم مرغ و گوشت منجمد گوساله دست به خرید بزنند، علاوه بر اینکه اعتبار یارانه‌ای برای کالابرگ آن‌ها یک ماه زودتر واریز می‌شود، ۲۰ درصد هم به مبلغ اصلی یارانه شان اضافه می‌شود؛ یعنی کسانی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند، اگر به میزان ۳۲۰ هزار تومان در طول ماه خرید کنند، مبلغ ۸۰ هزار تومان یارانه اضافه به حسابشان واریز می‌شود.

 

شریفی با تاکید بر اینکه استفاده از طرح کالابرگ کاملا اختیاری است، استفاده از نرم افزار شما را از جمله راه‌های آگاهیِ مردم از فروشگاه‌های مشمول این طرح برشمرده و گفت: فروشگاه‌هایی هم که قصد پیوستن به این طرح را دارند، هم می‌توانند از نرم افزار شما استفاده کنند و هم اینکه به اداره کل تعاون، اتاق اصناف و سازمان صمت استان مراجعه کنند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.