تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
کد خبر : 34407

آغاز اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدردر تفرجگاهها و پارک ها

آغاز اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدردر تفرجگاهها و پارک ها

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آغاز اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و مقابله جدی با اراذل و اوباش در تفرجگاه ها و پارک های سطح استان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار “محمدرضا هاشمی فر”در تشریح این خبر تصریح کرد:به منظور ارتقاء

Print Friendly, PDF & Email

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آغاز اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و مقابله جدی با اراذل و اوباش در تفرجگاه ها و پارک های سطح استان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سردار “محمدرضا هاشمی فر”در تشریح این خبر تصریح کرد:به منظور ارتقاء امنیت محله ها و تفرجگاه ها و پارک هایی که معتادان متجاهر ،خرده فروشان مواد مخدر و یا اراذل اوباش حضور داشته باشند از امروز طرح جمع آوری این افراد پرخطر اعم از معتادان متجاهر ، خرده فروشان و اراذل و اوباش در اصفهان آغاز شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از شهروندان درخواست کرد: با مشاهده معتادان متجاهر ، خرده فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش در سطح تفرجگاه ها و پارک های محله خود سریعا مراتب را به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.