تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 34413

برگزاری مانور «حفاظت از مقر» در تصفیه خانه آب بابا شیخعلی آبفای استان اصفهان

برگزاری مانور «حفاظت از مقر» در تصفیه خانه آب بابا شیخعلی آبفای استان اصفهان

  به همت دفتر حراست و امور محرمانه، مانور «حفاظت از مقر» درتصفیه خانه آب باباشیخعلی آبفای استان اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار :مدیرحراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان گفت: این رزمایش در راستای افزایش توان حفاظتی برای مقابله با تهدیدات صورت گرفت. علی حاجی شیرمحمدی افزود: به دستور مدیرعامل وبا تاکید

Print Friendly, PDF & Email

 

به همت دفتر حراست و امور محرمانه، مانور «حفاظت از مقر» درتصفیه خانه آب باباشیخعلی آبفای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار :مدیرحراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان گفت: این رزمایش در راستای افزایش توان حفاظتی برای مقابله با تهدیدات صورت گرفت.

علی حاجی شیرمحمدی افزود: به دستور مدیرعامل وبا تاکید حراست شرکت مهندسی آبفای کشور، تمامی مراکز تحت پوشش، گروه های عملیاتی وحراست به اتفاق واحدهای اورژانس ،آتش نشانی ونیروی انتظامی، سازماندهی و در پست های مشخص مستقر شده و در مانور «حفاظت از مقر» در برابر مهاجمین، از تاسیسات محافظت کردند.

وی گفت: ۱۵۰ نفر از افراد حاضر در گروه های عملیاتی از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح، با رمز «جواد الائمه(ع)» در پست های مشخص مستقر و اقدام به مقابله با تهدیدات فرضی نمودند که اجرای این مانور بسیار موفقیت آمیزو حاوی نکات آموزشی فراوان بود.

مدیرحراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان با بیان اینکه تامین و دسترسی پایدار مردم به خدمات اساسی و زیر بنایی آبفای استان اصفهان مستلزم تامین امنیت تاسیسات و منابع این شرکت است اعلام کرد: نیروهای حفاظتی و نیروهای عملیاتی ویژه حراست آبفا با گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و برگزاری مانورهای متعدد درصدد حفاظت از تاسیسات وحافظ امنیت منابع آبفا هستند.

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.