تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 34509

۶۰ دستگاه خودروی حادثه ساز در راه های درونشهری اصفهان توقیف شد

۶۰ دستگاه خودروی حادثه ساز در راه های درونشهری اصفهان توقیف شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از توقیف ۶۰ دستگاه خودروی حادثه ساز از ابتدای تیرماه سال جاری در راه های درونشهری این استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” محمدرضا محمدی”  بیان داشت: شناسایی و احضار راننندگانی که در بزرگراه ها و معابر شهری استان اصفهان اقدام به حرکات نمایشی ، لایه کشی و

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از توقیف ۶۰ دستگاه خودروی حادثه ساز از ابتدای تیرماه سال جاری در راه های درونشهری این استان خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” محمدرضا محمدی”  بیان داشت: شناسایی و احضار راننندگانی که در بزرگراه ها و معابر شهری استان اصفهان اقدام به حرکات نمایشی ، لایه کشی و استفاده از سرعت های غیر مجاز می کنند در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار دارد.
وی ویراژ رفتن خودروهای لوکس و گرانقیمت در معابر شهری را فخر فروشی و بازی با جان مردم دانست و افزود: این گونه خودروها با دوربین های هوشمند پلیس رصد شده و اول وقت اداری روز بعد به پلیس راهور احضار و علاوه بر توقیف ساعتی و روزانه وسیله نقلیه راننده خاطی نیز در صورت ضرورت به مرجع قضائی معرفی می شود.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان متذکر شد: عدم حضور راننده در پلیس راهور منجر به توقیف سیستمی خودرو و عدم ارائه خدمات تا زمان تعیین تکلیف خواهد بود.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع طرح ضربتی توقیف ساعتی و روزانه خودروهای دارای تخلف حادثه ساز همزمان با شروع فصل تابستان ۶۰ راننده متخلف و حادثه ساز به پلیس راهور احظار و خودروهای آنها توقیف ساعتی و روزانه شدند.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.