تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 34564

۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در اصفهان وجود دارد

۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در اصفهان وجود دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان: ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در اصفهان وجود دارد مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از وجود ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی جوانی جمعیت در استان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در آیین افتتاح ۶۶۵ واحد

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در اصفهان وجود دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از وجود ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی جوانی جمعیت در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در آیین افتتاح ۶۶۵ واحد مسکونی استان اصفهان با بیان اینکه شاهد همراهی منسجم مدیریت استان در حوزه مسکن هستیم، اظهار کرد: سهم استان اصفهان از طرح نهضت ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن، حدود ۶ درصد کل کشور بوده و شامل ۲۴۰ هزار واحد مسکن شهری و روستایی است که از بیش از ۱۸۸ هزار واحد شهری ۴۰ هزار واحد بصورت خود مالکی احداث می‌شود. 

 

وی با بیان اینکه در پروژه نهضت ملی مسکن قریب به ۱۴۵ هزار نفر حائز شرایط شدند، گفت: ۳۰۵ واحد مسکن مهر در شاهین شهر به صورت خود مالکی تکمیل شده و امروز به بهره برداری می‌رسد، همچنین بالغ بر یک سال است که واحدهای مسکن مهر در این استان تعیین تکلیف شده‌اند. 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در کنار این ۳۰۵ واحد، عملیات اجرایی ساخت مسکن در بالغ بر ۵۲ هزار واحد زمین‌های تعیین تکلیف شده آغاز می‌شود، افزود: تاکنون عملیات ساخت ۳۰ هزار واحد شروع شده و برای ۲۰ هزار واحد دیگر در حال تامین زمین هستیم و حداکثر تا سه ماه آینده ۱۰۰ درصد تخصیص زمین خواهیم داشت. 

 

وی با تاکید بر اینکه امروز دو اتفاق مهم در حوزه مسکن خواهیم داشت، افزود: ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی برای طرح جوانی جمعیت در اصفهان داریم که تاکنون یک هزار و ۱۰۰ نفر حائز تحویل زمین شدند. 

 

قاری‌قرآن گفت: در حوزه بهزیستی و مسکن محرومان از سال ۱۴۰۰ تاکنون بالغ بر ۵۵۰ پلاک در این دو حوزه تخصیص دادیم.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.