تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر : 34692

تماشای صحنه تصادف ، بلای جان جوان ۲۸ ساله شد

تماشای صحنه تصادف ، بلای جان جوان ۲۸ ساله شد

رئیس پلیس راه استان از برخورد منجر به فوت یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با فردی که در حال تماشای صحنه تصادف بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”اصغر زارع” بیان داشت: در ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته در پی واژگونی یکدستگاه سواری پراید در محور زرین شهر به سمت اصفهان ، بلافاصله عوامل گشت

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس راه استان از برخورد منجر به فوت یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با فردی که در حال تماشای صحنه تصادف بود خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”اصغر زارع” بیان داشت: در ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته در پی واژگونی یکدستگاه سواری پراید در محور زرین شهر به سمت اصفهان ، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه اصفهان شهرکرد به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه تا رسیدن تیم گشت و تامین امنیت ترافیکی صحنه تصادف ، برابر عادت اشتباهی که برخی از رانندگان دارند ، یکی از رانندگان خودرو های عبوری که جوانی ۲۸ ساله بوده برای تماشای صحنه تصادف در صحنه حضور داشته که متاسفانه یکدستگاه سواری پژو پارس با وی برخورد و منجر به جان باختن وی می شود.
وی افزود : علاوه بر اینکه تجمع افراد و رانندگان برای تماشای صحنه تصادفات در راه ها خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و منجر به حوادث و تصادفات بعدی خواهد شد ، این موضوع سرعت رسیدگی به تصادفات توسط کارشناسان پلیس راه و همچنین امداد رسانی به آسیب دیدگان توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ را نیز کاهش خواهد داد.
رئیس پلیس راه استان در پایان به کلیه رانندگان وسایل نقلیه و عابران توصیه کرد: هنگامی که در راهها صحنه تصادفی مشاهده می کنید به هیچ عنوان برای تماشای صحنه تصادف توقف و تجمع نکنند که این مهم باعث ایجاد ترافیک در مسیر و وقوع تصادفات و حوادث بعدی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.