تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 34794

اخلالگر بازار طلا در اصفهان دستگیر شد

اخلالگر بازار طلا در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری فردی که با معاملات فردایی باعث اخلال در بازار طلا شده و ۴۱ میلیارد ریال به جیب زده بود ،خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از اخلال فردی در بازار

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری فردی که با معاملات فردایی باعث اخلال در بازار طلا شده و ۴۱ میلیارد ریال به جیب زده بود ،خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از اخلال فردی در بازار طلا با انجام معاملات فردایی در فضای مجازی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد متهم با ایجاد یک کانال تلگرامی اقدام به نرخ گذاری و انجام معاملات فردایی طلا به صورت مجا زی می کرده و بابت هر واحد اونس طلا مبلغی را از خریدار و فروشنده دریافت می دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اتحادیه صنف طلا جواهر نیز فعالیت وی را غیر قانونی اعلام کرد اظهار داشت: گردش حساب بانکی وی از زمان راه اندازی کانال تلگرامی۴۱ میلیارد ریال بوده و مبلغ ۶ میلیارد ریال نیز فرار مالیاتی داشته است.
این مقام انتظامی عنوان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات فرد مذکور دستگیر و پس از اینکه صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.#

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.