تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
کد خبر : 34813

ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛ ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است. به

Print Friendly, PDF & Email

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛
ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

به گزارش  دنیای اسرار، سید مصطفی انوری اظهار داشت: در این مدت برای ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی در زمینه خرید، احداث، تعمیر و بازسازی منازل مددجویان اعتباری بالغ بر ۸میلیارد و ۴۴۲میلیون تومان پرداخت شده است.

وی به تشریح خدمات عمرانی پرداخت و ادامه داد: در این مدت ۳۸ مورد احداث مسکن و فضاهای جانبی، ۵۸ مورد خرید مسکن و ۷۱مورد برای تعمیرات منازل مددجویان خدمت رسانی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار در زمینه احداث مسکن و فضاهای جانبی منازل مددجویان پرداخت شده، افزود: برای ۳۸ مورد احداث منازل مددجویی طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۵ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از خیران برای کمک به تامین سرپناه امن نیازمندان، گفت: در شرایط فعلی با توجه به افزایش قیمت هزینه ساخت مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت، مشارکت خیران و نیکوکاران ضرورتی است که می تواند در تحقق این مهم موثر باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان