تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 34831

دادستان اصفهان ،شهربازی پارک ناژوان را پلمپ کرد

دادستان اصفهان ،شهربازی پارک ناژوان را پلمپ کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه نظارت بر پارک‌ با آتش‌نشانی است و نظارت بر دستگاه‌ بازی با استاندارد است، گفت: در پی بروز حادثه شهربازی پارک ناژوان، شهربازی توسط دادستانی پلمب شد تا علت‌یابی حادثه با مشارکت استاندارد و آتش‌نشانی انجام شود. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:دادستان اصفهان ،شهربازی پارک ناژوان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه نظارت بر پارک‌ با آتش‌نشانی است و نظارت بر دستگاه‌ بازی با استاندارد است، گفت: در پی بروز حادثه شهربازی پارک ناژوان، شهربازی توسط دادستانی پلمب شد تا علت‌یابی حادثه با مشارکت استاندارد و آتش‌نشانی انجام شود.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:دادستان اصفهان ،شهربازی پارک ناژوان را پلمپ کردمنصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در  درباره وضعیت فعالیت شهر بازی پارک ناژوان پس از حادثه عصر روز گذشته، اظهار داشت: در حال حاضر شهربازی پارک ناژوان توسط دادستانی پلمب شده تا علت‌یابی حادثه انجام شود، گفت: تعدادی از مصدومان حادثه از بیمارستان مرخص شدند و تعدادی هنوز بستری هستند اما مشکل‌شان حاد نیست.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه امروز جلسه تخصصی در خصوص این حادثه برگزار شد و هماهنگی به عمل آمد تا اداره کل استاندارد حادثه را بررسی کند که این اداره اذعان می‌کند که تاب زنجیری گواهی ایمنی از استاندارد گرفته است اما شرکت‌هایی هستند که گواهی‌های ایمنی را تایید و ابلاغ می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقرر شد به آن شرکت برای بررسی گواهی ایمنی فراخوان داده شود، افزود: مقرر شد با محوریت اداره کل استاندارد تیم فنی این اداره و آتش‌نشانی علت‌یابی حادثه را انجام دهند.

 

وی گفت: نظارت بر پارک‌ها با آتش‌نشانی و شهرداری است و نظارت بر دستگاه‌های بازی مانند تاب زنجیری با اداره استاندارد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مورد پارک‌های بازی به شهرداری‌ها، شرکت عمران زاینده‌رود، آموزش و پرورش، پارک‌ها، بخش‌های خصوصی و ورزش و جوانان تأکید و ابلاغ شده است که گواهی ایمنی از آتش‌نشانی و اداره استاندارد بگیرند.

شیشه فروش بیان کرد: حدود دو ماه پیش بود که به شهرداری و سایر بخش‌های مرتبط ابلاغ کرده بودیم که باید استانداردهای لازم را رعایت کنند و مجدداً اعلام می‌کنیم که تمام بخش‌های خصوصی و عمومی که دارای پارک بازی و آسانسور هستند باید رعایت استانداردهای ایمنی را انجام دهند و گواهی ایمنی را از اداره استاندارد بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین تمامی ادارات و بخش‌های خصوصی و مجتمع‌های خانگی و تجاری که دارای آسانسور هستند باید رعایت استانداردهای ایمنی را داشته باشند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: بسیاری از آسانسورها ایمن نیستند و مدیریت بحران به تمام بخش‌های ‌تجاری، اداری و مجتمع‌های مسکونی و تجاری هشدار می‌دهد که گواهی استاندارد آسانسور را بگیرند.

لحظه رخداد این حادثه را در ویدئوی زیر ببینید:

ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر روز گذشته در مجموعه بازی پارک ناژوان اصفهان، یک تاب زنجیری در حالی که در ارتفاع بوده است، دچار حادثه می‌شود. در این حادثه ۹ نفر نوجوان مصدوم‌ و بیمارستان منتقل می‌شوند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز گذشته در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود که با وقوع حادثه از ادامه کار شهربازی جلوگیری شد تا علت‌یابی حادثه انجام شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان