تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر : 34917

۱۰ شهرستان استان هر کدام بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند

۱۰ شهرستان استان هر کدام بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج): ۱۰ شهرستان استان هر کدام بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه چهار قشر ورزشکاران، کارمندان، دانش‌آموزان و کارگران از بیشترین شهدا در استان اصفهان برخوردارند اظهار داشت: استان اصفهان یک هزار و ۸۰ شهید ورزشکار، یک هزار و ١٠٠ شهید کارمند و

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):
۱۰ شهرستان استان هر کدام بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه چهار قشر ورزشکاران، کارمندان، دانش‌آموزان و کارگران از بیشترین شهدا در استان اصفهان برخوردارند اظهار داشت: استان اصفهان یک هزار و ۸۰ شهید ورزشکار، یک هزار و ١٠٠ شهید کارمند و شش هزار و ١٠٠ شهید دانش‌آموز و نزدیک به ۶ هزار شهید کارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

به گزارش دنیای اسرار:سردار مجتبی فدا در ستاد بزرگداشت کنگره ملی کنگره ملی شهدای اصفهان در استانداری اصفهان اظهار کرد: ۱۰ شهرستان این استان هر کدام بیش از یک هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه ۱۰ شهرستان این استان هر کدام بیش از یک هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند، تصریح کرد:ا صفهان، نجف آباد، خمینی‌شهر، فلاورجان، شهرضا و دهاقان، لنجان، فریدن بزرگ و کاشان هر کدام با بیش از یک هزار شهید به ترتیب بیشترین شهدای این استان را تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه چهار قشر ورزشکاران، کارمندان و دانش آموزان و کارگران از بیشترین شهدا در استان اصفهان برخوردارند اظهار داشت: استان اصفهان یک هزار و ۸۰ شهید ورزشکار، یک هزار و ١٠٠ شهید کارمند و ۶ هزار و ١٠٠ شهید دانش آموز و نزدیک به ۶ هزار شهید کارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

سردار فدا با اشاره به دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار، ضمن گزارش فعالیت‌ها و اقدامات لازم، دستاوردهای حاصل از برگزاری این کنگره، در قالب نمایشگاهی ارائه می‌شود و از آن جایی که اصفهان با هنر عجین شده است و مردمان این دیار مبتکر و خلاق هستند، باید این دستاوردها در شأن و منزلت مردم اصفهان باشند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا با سعادت و عاقبت بخیری همراه است، اذعان کرد: جمهوری اسلامی با بزرگداشت شهدا به دنبال انتقال پیام شهدا و فرهنگ شهادت به نسل آینده و ملت‌های منطقه است و همین موضوع باعث شده توطئه دشمن در داخل و خارج خنثی شود و جبهه مقاومت توانست با الهام از فرهنگ ایثار و شهادت پشت دشمن را به خاک بمالد.

استان اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارای ۲۸ شهرستان است و مردم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، ۵۰ هزار نفر جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یک‌هزار مفقودالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.