تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
کد خبر : 35010

برگزاری دوره مکالمه عربی لهجه عراقی به همت موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر

برگزاری دوره مکالمه عربی لهجه عراقی به همت موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر

  به گزارش دنیای اسرار:دوره مکالمه عربی لهجه عراقی به همت موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر در سالن امام حسن(ع) از هفتم مرداد ماه لغایت چهاردهم مرداد ماه در حال برگزاری است. این دوره در قالب ۸ جلسه و با ارائه استاد ابراهیمی همراه است که از اهداف این دوره می توان به توانایی درک

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:دوره مکالمه عربی لهجه عراقی به همت موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر در سالن امام حسن(ع) از هفتم مرداد ماه لغایت چهاردهم مرداد ماه در حال برگزاری است. این دوره در قالب ۸ جلسه و با ارائه استاد ابراهیمی همراه است که از اهداف این دوره می توان به توانایی درک شنیداری و گفت و گوهای روزمره مردم کوچه و بازار، توانایی صحبت کردن و برقراری ارتباط روزمره با مردم کوچه و بازار و توانایی درک شنیداری شعر، مدیحه، روضه و سروده های محلی اشاره کرد.

گفتنی است این دوره به پیش نیازی خاصی احتیاج ندارد و تنها آشنایی نسبی به زبان عربی ( عربی دبیرستان ) کفایت میکند.

در ابتدا سعی خواهد شد تا زبان آموز توان ابراز نیازهای اساسی وامور روزمره خود را به لهجه عراقی به دست آورد. اما گرایش مکالمات، اماکن وشهرهای زیارتی، مسائل مذهبی واعتقادی ومسائل روز جهان اسلام خواهد بود. بدیهی است که بسیاری از این فضاها با دیگر مکان ها همپوشانی دارد ومی توان از این جملات در جاهای دیگر نیز استفاده کرد. به طور کلی در پایان این مرحله زبان آموز به سطح مقبولی از تکلم لهجه عراقی دست می یابد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.