تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 35107

امضای تفاهم نامه تعامل در زمینه خدمات تفریحی و گردشگری بین مشهد و اصفهان

امضای تفاهم نامه تعامل در زمینه خدمات تفریحی و گردشگری بین مشهد و اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد: امضای تفاهم نامه تعامل در زمینه خدمات تفریحی و گردشگری بین مشهد و اصفهان مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از امضای تفاهم نامه تعامل در زمینه خدمات تفریحی و گردشگری بین مشهد و اصفهان خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد:
امضای تفاهم نامه تعامل در زمینه خدمات تفریحی و گردشگری بین مشهد و اصفهان
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از امضای تفاهم نامه تعامل در زمینه خدمات تفریحی و گردشگری بین مشهد و اصفهان خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:، سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: در شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد که نهاد و مجری تخصصی توسعه گردشگری در کلانشهر مشهد است، توجه به زیرساخت‌های گردشگری به خوبی در حال وقوع است که آینده‌ای اثرگذار، هویت‌آفرین و ارزش آفرین برای مردم شهر و زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) در حوزه پهنه‌های تفریحی و البته گردشگری این شهر دارد.
او برقراری تعامل بین شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: تعامل بسیار نزدیک و خوبی که بین دو شرکت اتفاق افتاده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این توافق در قالب یک بسته تجربه موفق به سایر کلانشهرها بسط داده شود.
جایگاه اصفهان در رونق بخشی به صنعت گردشگری مشهد
سرپرست شرکت توسعه گردشگری مشهد هم در این باره گفت: این تعاملات به منظور توسعه و ترویج خدمات گردشگری در شهر مشهد و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بین دو شهر مشهد مقدس و اصفهان انجام شده است.
او افزود: شهر مشهد مقدس هر ساله زائران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و این همکاری با شهر اصفهان که یکی از شهرها و بنیادهای اصلی توسعه گردشگری بوده است، می‌تواند رونق بیشتری به صنعت گردشگری شهر بیافزاید.
به گفته او، انتظار می‌رود این همکاری منجر به ارتقای سطح خدمات گردشگری و توسعه صنعت گردشگری در ۲ کلانشهر اصفهان و مشهد مقدس شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان