تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 35207

بررسی راهکارهای ایجاد زیرساخت های ارتباطی در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان

بررسی راهکارهای ایجاد زیرساخت های ارتباطی در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان

در نشست تعاملی مدیر مخابرات منطقه اصفهان با نماینده حوزه ی انتخابیه ی شاهین‌شهر، میمه و برخوار و جمعی از مسئولین مخابراتی و محلی، راهکارهای ایجاد زیرساخت های ارتباطی در منطقه صنعتی دولت آباد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: اتصال منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان به

Print Friendly, PDF & Email

در نشست تعاملی مدیر مخابرات منطقه اصفهان با نماینده حوزه ی انتخابیه ی شاهین‌شهر، میمه و برخوار و جمعی از مسئولین مخابراتی و محلی، راهکارهای ایجاد زیرساخت های ارتباطی در منطقه صنعتی دولت آباد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: اتصال منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان به شبکه مخابراتی کشور امری ضروری است که امیدواریم با نگاه مثبت نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه و در سایه مشارکت کسب و کارهای فعال این منطقه صنعتی و همدلی و هم افزایی نهادهای حاکمیتی در اسرع وقت این طرح اجرایی شود.

اسماعیل قربانی در نشست تعاملی با نماینده حوزه ی انتخابیه ی شاهین‌شهر، میمه و برخوار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم گفت: در دنیای امروز با توجه به پیشرفت های حاصل شده در زمینه فناوری اطلاعات و اقبال عمومی جوامع به استفاده از ظرفیت های این عرصه در همه حوزه ها از جمله توسعه کسب و کار، فراهم آوردن زیرساخت های ارتباطی لازم برای ایجاد دسترسی اقشار جامعه به پهنای باند مکفی در جهت استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات امری ناگزیر به نظر می رسد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های بی نظیر شبکه فیبر نوری، هم اکنون دنیا در حال گذر از شبکه سنتی مسی و مجهز شدن به این تکنولوژی ارتباطی بروز دنیا در عرصه شبکه ثابت است و شرکت مخابرات هم با اجرای نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در قالب طرح “نجما” در حال توسعه شبکه فیبر نوری در اقصی نقاط کشور است.

قربانی عنوان کرد: با توجه به واقع شدن تعداد زیادی از کارخانه ها و کارگاههای صنعتی در منطقه صنعتی دولت آباد و عدم دسترسی این منطقه به شبکه ارتباطی در حال حاضر، ایجاد زیرساخت های لازم برای اتصال این منطقه به شبکه مخابراتی کشور امری ضروری است که امیدواریم با نگاه مثبت نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه و در سایه مشارکت کسب و کارهای فعال این منطقه صنعتی و همدلی و هم افزایی نهادهای حاکمیتی در اسرع وقت این طرح اجرایی شود.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه با اشاره به مزایای شبکه فیبر نوری به عنوان بروزترین شبکه ثابت دنیا، اظهار امیدواری کرد که با کمک هیئت امنای این منطقه صنعتی، ساکنان این منطقه بتوانند از طریق تجهیز به فیبر نوری به شبکه مخابراتی کشور متصل شوند.

اسماعیل قربانی همچنین نکاتی را در باب اهمیت توسعه باند پهن در صنعت و تجارت و نقش شرکت مخابرات در صنعت it متذکر شد.

لازم به ذکر است، محمد هیبتیان معاون شبکه و احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان و همچنین محمد قیومی رئیس اداره مخابرات شهرستان برخوار از دیگر افراد حاضر در این جلسه بودند.

شایان ذکر است، منطقه صنعتی دولت آباد واقع در شهر دولت آباد به عنوان مرکز شهرستان برخوار اصفهان می باشد که این منطقه نزدیکترین شهرستان به مرکز شهر اصفهان است.

منطقه صنعتی دولت آباد موقعیت های فراوانی را برای اشتغال بسیاری از جوانان بومی این منطقه فراهم کرده است و باعث شده که سرمایه گذاری های مهم و فراباوری در این شهر و منطقه صنعتی انجام پذیرد.

تعداد کارخانه ها و شرکت هایی که در این منطقه صنعتی مشغول به فعالیت هستند در حال افزایش می باشند و فعالیت هایی نظیر: کارخانه های آجر و سفال و سنگ ، صنایع کارتن سازی و جعبه سازی ، صنایع دیزل کشور ، تولید و واردات قطعات دیزل کشور ، خدمات تزریق پلاستیک و تولید قالب های تزریق پلاستیک ، آهن آلات ، اتوماسیون صنعتی ، صنایع چاپ و بسته بندی ، صنعت آسانسور سازی و تامین قطعات و … در آن انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.