تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر : 35304

افتتاح ۵۰ مدرسه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

افتتاح ۵۰ مدرسه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد؛افتتاح ۵۰ مدرسه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۵۰ مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس در هفته دولت افتتاح خواهیم داشت که به مدار استفاده شهروندان و دانش‌آموزان اضافه خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا ابراهیمی در جمع خبرنگاران ضمن

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد؛افتتاح ۵۰ مدرسه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۵۰ مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس در هفته دولت افتتاح خواهیم داشت که به مدار استفاده شهروندان و دانش‌آموزان اضافه خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا ابراهیمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک کسب رتبه‌های برتر آزمون سراسری توسط دانش‌آموزان اصفهانی، اظهار داشت: امسال ۴ رتبه نفر از دانش‌آموزان استان رتبه‌های برتر کشور نظیر رتبه‌های اول و پنجم علوم‌تجربی، رتبه دوم زبان و چهارم گروه هنر به نام شهر شهیدان، اصفهان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: رتبه‌های بالای دیگری هم داشته‌ایم، رتبه‌های دورقمی زیادی را داریم که نشان از حرکت علمی ویژه است که در استان اصفهان آغاز کرده و در حال پیشروی هستیم.

ابراهیمی ابراز داشت: تأثیر معدل ۴۰ درصدی امسال و ۵۰ درصدی سال آینده و ۶۰ درصدی پس از آن، ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند که اثرات خود را در کنکور هم‌نشان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی توجه ویژه به متون درسی خود داشته باشند که اصل سؤالات امتحانی و کنکور از کتاب‌های مصوب وزارت آموزش و پرورش خواهد بود که به‌عنوان محور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اجلاس سراسری مدیران آموزش سراسر کشور را به‌صورت ترکیبی، حضوری در مراکز استان‌ها و مجازی با کشور، داشتیم که هم‌اندیشی و هم‌افزایی خوبی صورت گرفت که ده محور ویژه برای کیفیت‌بخشی تربیتی و آموزشی موردبحث قرارداشت.

ابراهیمی عنوان کرد: در آستانه هفته دولت هستیم و اقدامات بسیار ویژه و خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام خواهد شد که در فرصت مناسب برای نشاط یخشی به مردم استان معرفی شوند و همچنین از طریق مراجعه به سایت آموزش و پرورش اقدامات صورت‌گرفته و در حال انجام قابل‌مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: امسال به لحاظ سخت‌افزاری باتوجه‌به اینکه تعدادی از مدارس در استان اصفهان ازرده‌خارج شده‌اند، ۵۰ مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس در هفته دولت افتتاح خواهیم داشت که به مدار استفاده شهروندان و دانش‌آموزان اضافه خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان