تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 35583

برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط عمومی و آموزش همگانی در سال ۱۴۰۲

برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط عمومی و آموزش همگانی در سال ۱۴۰۲

با حضور قائم مقام مدیرعامل، مدیرروابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان، مشاور مدیرعامل در امور جوانان و دبیر اجرایی خانه کارگر استان، آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره طراحی پوستر، جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی، جشنواره عکس و فیلم و مسابقه نوروزی جلوه های آب در طبیعت، مسابقه پیامکی کیمیای حیات و مسابقه های

Print Friendly, PDF & Email

با حضور قائم مقام مدیرعامل، مدیرروابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان، مشاور مدیرعامل در امور جوانان و دبیر اجرایی خانه کارگر استان، آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره طراحی پوستر، جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی، جشنواره عکس و فیلم و مسابقه نوروزی جلوه های آب در طبیعت، مسابقه پیامکی کیمیای حیات و مسابقه های پیامکی هفته دولت برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:در این مراسم مجید حبیبیان هدف از برگزاری این گونه جشنواره ها را به روز نگه داشتن اطلاعات مردم در خصوص روش های مدیریت مصرف بهینه آب دانست و اعلام کرد: با توجه به اقلیم خشک و نیمه خشک کشور در حال حاضر یکی از مسائل کشور عدم مصرف صحیح آب از سوی برخی از مردم است که انتظار می رود با برگزاری جشنواره های فرهنگی راهکارهای جدیدی پیرامون مصرف درست آب ارائه شود.
وی خطاب به برگزیده گان این جشنواره ها گفت: از شما برگزیدگان انتظار می رود به عنوان سفیران آب در جامعه، مردم را به مصرف درست آب ترغیب نمائید تا فرهنگ مصرف درست آب درجامعه نهادینه شود.
درادامه مجید مختاری با بیان اینکه این ۶ جشنواره با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی در خصوص خدمات آب و فاضلاب و افزایش سواد آبی در دستور کار قرار گرفت اظهار داشت: فراخوان نخستین جشنواره طراحی پوستر در محورهای مدیریت مصرف آب و تغییر اقلیم، مدیریت مصرف آب و نسل آینده، مدیریت مصرف آب و سبک زندگی، مدیریت مصرف آب و محیط زیست، مدیریت مصرف آب و جریان زاینده رود و مدیریت مصرف آب و آموزه های دینی توسط شرکت آب و فاضلاب استان در دی ماه ۱۴۰۱ منتشر شد که پس از انجام داوری ها، از مجموع ۴۶ اثر پذیرفته شده توسط دبیرخانه، تعداد ۶ اثر برگزیده شدند.
وی با اشاره به جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی گفت: اولین دوره از این جشنواره در سال ۱۳۹۹ همزمان با شیوع ویروس کرونا و باهدف فرهنگسازی مدیریت مصرف آب در خانواده به صورت مجازی برگزار شد و نظر به استقبال خانواده ها در سال های بعد نیز ادامه پیدا کرد. در این دوره از جشنواره که در بخش های دابسمش، نمایش خانگی، عکس و فیلم موبایلی، انیمیشن و پای صحبت بزرگترها برگزار شد حدود ۱۰۰ اثر پذیرفته شده توسط مربیان فرهیخته و باتجربه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مورد داوری قرار گرفت و درنهایت تعداد ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان اصفهان با بیان اینکه جشنواره عکس و فیلم با هدف به تصویر کشیدن تلاش های بی وقفه مهندسان،کارکنان و نیروهای عملیاتی شرکت آب و فاضلاب استان در اجرای طرح های عمرانی آب و فاضلاب در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم برگزار شد اظهار داشت: فراخوان این جشنواره به صورت درون سازمانی منتشر و مقرر شد عکس ها و فیلم های کوتاه موبایلی از پروژه ها و دشواری های کار به روابط عمومی ارسال شود ودر مرحله اول، از ۱۰ اثر برتر تقدیر خواهد شد.
مختاری در خصوص مسابقه نوروزی جلوه های آب در طبیعت، گفت: محورهای این مسابقه، آب و نوروز، آب و هفت سین، آب و طبیعت را شامل می شد که تعداد ۸ اثر به عنوان برتر معرفی شدند و نیز مسابقه پیامکی کیمیای حیات به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب از طریق روابط عمومی های استانداری و دستگاه های اجرایی استان با مشارکت خانه کارگر اصفهان در دستور کار قرار گرفت که در قالب این مسابقه تعداد ۱۰ سوال با موضوع صرفه جویی آب مطرح شد و حدود ۲ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند و تعداد ۵۰ نفر به قید قرعه به عنوان برنده مشخص شدند. همچنین مسابقه پیامکی هفته دولت ویژه کارکنان شرکت بوده که در این برنامه از ۱۸ برنده این مسابقه تقدیر شد.
در ادامه مشاور مدیرعامل در امور جوانان با اشاره به شعار سال شرکت که جهاد خدمت رسانی ، بهره وری و هم اندیشی سازمانی بوده تصریح کرد: برای ارتقاء سواد آبی و اشاعه فرهنگ درست مصرف آب در جامعه واحد روابط عمومی باید بتواند ارتباط موثری با همگان برقرار نمایند که بدون شک برگزاری چنین جشنواره هایی زمینه ساز ارتقاء سواد آبی مردم می شود ومردم بهتر و بیشتر با ارزش حیاتی و اقتصادی آب آشنا می شوند.
امید ترویجی گفت: برگزیدگان این جشنواره ها باید به عنوان سفیران آب ارزش آب را به خوبی بین اقشار مختلف جامعه تبیین نمایند و فرهنگ مصرف بهینه آب را درجامعه اشاعه دهند.
حمید رضا امینی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان با بیان اینکه آبفا یک دستگاه خدمت رسان، ایثارگر و امداد رسان است تصریح کرد: برای اینکه مردم بتوانند همیشه از خدمات این شرکت برخوردار باشند باید با پرهیز از مصارف بی رویه درصدد مصرف بهینه آب باشند چرا که همه ما در برابر محافظت از منابع آبی برای آیندگان مسئول هستیم.
گفتنی است در پایان این جشنواره از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.