تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر : 35650

تامین زمین برای توسعه شهر نطنز و متقاضیان آتی این شهر در دستور کار قرار گرفت

تامین زمین برای توسعه شهر نطنز و متقاضیان آتی این شهر در دستور کار قرار گرفت

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: در سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به شهرستان نطنز، موضوع تامین زمین برای توسعه شهر و متقاضیان آتی مسکن مورد تاکید قرار گرفت. به گزارش دنیای اسرار: حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص دستاوردهای سفر معاون وزیر راه و شهرسازی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: در سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به شهرستان نطنز، موضوع تامین زمین برای توسعه شهر و متقاضیان آتی مسکن مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش دنیای اسرار: حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص دستاوردهای سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به این شهرستان اظهار کرد: در طی این سفر از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرهای بادرود و نطنز بازدید به عمل آمد.

وی افزود: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلساتی جداگانه که در این دو شهر با حضور شهرداران و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد چالش‌های پیش روی طرح نهضت ملی مسکن را بصورت ریزبینانه بررسی و دستورات لازم را ابلاغ کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز ادامه داد: در نشستی که در شهر بادرود برگزار شد بر تامین زمین تاکید و مقرر شد راه و شهرسازی و منابع طبیعی پیشنهادات خود را در خصوص اراضی که امکان الحاق آن‌ها وجود دارد و محدودیت‌های قانونی و … ندارند ارائه دهند تا بتوان با سرعت سیاست دولت برای این قبیل شهرها مبنی بر واگذاری زمین به مردم برای ساخت با تراکم پایین و حتی‌المقدور یک طبقه عملی شود.

وی عنوان کرد: در خصوص مبحث طرح نهضت ملی مسکن شهر طرق‌رود نیز مباحثی پیرامون تحویل اراضی از منابع طبیعی و بنیاد مسکن مطرح و در این رابطه تصمیماتی اتخاذ شد.

موحدی گفت: در این نشست مبحث تامین زمین برای توسعه شهر نطنز و متقاضیان آتی این شهر مورد تاکید قرار گرفت همچنین دستور انجام اقدامات مرتبط با مطالعات مکان یابی برای ساخت شهرک به راه و شهرسازی این شهرستان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن در رابطه با آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن نطنز حمایت خواهد کرد بیان کرد: موضوع سرعت بخشی به ساخت و ساز پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر نطنز از دیگر مباحثی بود که در این جلسات مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: مطابق با آخرین آمار در مجموع برای شهرهای بادرود، خالدآباد، طرق‌رود و نطنز بیش از چهار هزار و ۸۰۰ متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۱ هزار و ۶۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند همچنین تاکنون ۵۰۳ متقاضی تخصیص پروژه شدند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.