تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 35900

نگاه ویژه کمیته امداد استان اصفهان به زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن

نگاه ویژه کمیته امداد استان اصفهان به زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن

  طی شش ماهه نخست امسال، حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی تکمیل، احداث و خریداری شده است.   به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ هزار و ۳۱۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد، فاقد مسکن

Print Friendly, PDF & Email

 

طی شش ماهه نخست امسال، حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی تکمیل، احداث و خریداری شده است.

 

به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ هزار و ۳۱۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد، فاقد مسکن هستند و از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۵۳ خانوار به سرپرستی زنان می باشند.

کریم زارع با بیان اینکه اجرای طرح های تامین مسکن مددجویان، مساعدت بیشتر خیران را می طلبد، ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که افراد تحت پوشش کمیته امداد حتی قادر به پرداخت و تامین کمترین حق سهم و اقساط ماهیانه برای ساخت مسکن مشارکتی نیستند.

وی با اشاره به اینکه تامین زمین در مناطق شهری مهمترین چالش ساخت مسکن مددجویان است، افزود: از زمان تفاهم نامه منعقد شده با وزارت راه و شهرسازی، تامین زمین رایگان برای ساخت مسکن مددجویان در قالب طرح جهش تولید مسکن فراهم شده و در شش ماهه نخست امسال ۳۱۷ سرپرست خانوار فاقد مسکن در این طرح قرار گرفته اند.

زارع همچنین به آمار زنان سرپرست خانوار روستایی فاقد مسکن اشاره داشت و بیان کرد: طبق تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از ابتدای امسال ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور برنامه ریزی شده که از این تعداد تا پایان سال، کلید ۱۲۰ واحد به خانوارهای فاقد مسکن روستانشین استان اصفهان اهدا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه احداث مسکن ۱۲۰ واحدی در حال حاضر ۳۰ درصد می باشد، گفت: تعداد ۴۱ مورد از این افراد، زنان روستایی سرپرست خانوار فاقد مسکن می باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.