تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 36136

تخفيف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی شهر به نوجوانان و دانش‌آموزان اصفهانی

تخفيف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی شهر به نوجوانان و دانش‌آموزان اصفهانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان : تخفيف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی شهر به نوجوانان و دانش‌آموزان اصفهانی   سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز نوجوان و دانش آموز گفت: به همین مناسبت در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از روز سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه دانش آموزان و نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی می‌توانند

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان :
تخفيف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی شهر به نوجوانان و دانش‌آموزان اصفهانی

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز نوجوان و دانش آموز گفت: به همین مناسبت در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از روز سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه دانش آموزان و نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی می‌توانند از خدمات تفریحی ابرسازه‌ها استفاده کنند.

به گزارش دنیای اسرار ، علی صالحی با گرامیداشت روز نوجوان و دانش آموز اظهار کرد: به همین مناسبت در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از روز سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه دانش آموزان و نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی می‌توانند از خدمات تفریحی ابرسازه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: نوجوانان و دانش‌آموزان اصفهانی می‌توانند به مدت یک هفته از ابرسازه‌های تفریحی شهر اصفهان از جمله ناژوان، تله‌کابین، تله سیژ و شهر رویاها که در محدوده فعالیتی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان قرار دارند، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بعضا اتفاقاتی را در رابطه با عدم رعایت تعرفه‌های تاکسیرانی شاهد هستیم، افزود: نظارت در این زمینه فعال شده و امیدواریم اخطارها به بعضی از شرکت‌ها که بعضا تا دو برابر اخذ وجوه می‌کنند موثر واقع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در خصوص به‌روزرسانی و هوشمندسازی تجهیزات و حمایت قانونی از این افراد مسائلی را مطرح کردیم. نکته مهمتر تبدیل وضعیت همکاران این حوزه است. آزمونی انجام شده اما روند به روال دو سال اخیر در حوزه منابع انسانی شهرداری به کندی اتفاق می‌افتد. امیدواریم شهردار ورود کند و شهرداری را از این روند کند و کسل کننده و کشنده انگیزه نجات بدهد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت تامین آب صفه گفت: این موضوع نیز به کندی پیش می‌رود. زمان را از دست دادیم و اگر بنا هست شهرداری این موضوع را دنبال کند شهردار باید زمانی را اعلام کند که تا آن زمان کار انجام شده باشد و شاهد اتفاقات خوب برای مردم اصفهان و زاینده‌رود باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.