تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر : 36165

تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان

تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان

با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛ تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان رئیس کمیته امداد در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعداهای درخشان، گفت: بیشترین آمار قبول‌شدگان کنکور سراسری امسال در دانشگاه‌های فرهنگیان بوده است. به گزارش دنیای اسرار، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد

Print Friendly, PDF & Email

با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛

تجلیل از مددجویان برتر کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان

رئیس کمیته امداد در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعداهای درخشان، گفت: بیشترین آمار قبول‌شدگان کنکور سراسری امسال در دانشگاه‌های فرهنگیان بوده است.
به گزارش دنیای اسرار، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه رتبه‌های برتر و نخبگان کمیته امداد، نور چشم ما هستند، اظهار کرد: قریب به اتفاق بزرگان علم و دانش از لحاظ معیشت خانوادگی مشکل داشته‌اند اما خود را به جایگاه‌های رفیع علمی رسانده‌اند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه استعداهای برتر، اول برای خود و دوم برای ما و ملت ایران امانت هستند، ادامه داد: ما نسبت به این امانت‌ها وظیفه داریم و باید بسترهای لازم برای ارتقای علمی آنان را فراهم کنیم.

بختیاری خطاب به نخبگان تحت حمایت، افزود: شما استعدادهای برتر برای خدا و قرب به حق حرکت کنید، شما باید به عنوان یک نخبه در حد اعلای علم قرار بگیرید و برای مردم با علم خود خدمت رسانی کنید.

وی در ادامه با اذعان به این موضوع که در دوره دفاع مقدس صنعت نظامی بسیار ضعیفی داشتیم، گفت: در حال حاضر با وجود نخبگان علمی ایران به لحاظ صنعت نظامی و استفاده کاربردی از این صنایع همچنین در زمینه انرژی هسته‌ای کارهای بزرگی انجام می‌شود و همه این اقدامات ماحصل علم‌آموزی و اتکا به نفس فرزندان میهن عزیزمان است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در کل کشور بیش از ۷۵۰۰ نخبه تحت حمایت این نهاد هستند، بیان داشت: کمیته امداد تا آنجا که نخبگان تصمیم به ادامه تحصیل داشته باشند، ایشان را حمایت می‌کند و به هر طیق ممکن، زمینه اشتغال آنان را فراهم می‌آورد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برترین‌های کنکور سراسری و پذیرفته‌شدگان مدارس استعدادهای درخشان تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.