تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 36318

بازدید ۷۰ هزار نفر از پارک آموزشی حیات وحش صفه در ۶ ماه نخست امسال

بازدید ۷۰ هزار نفر از پارک آموزشی حیات وحش صفه در ۶ ماه نخست امسال

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد: بازدید ۷۰ هزار نفر از پارک آموزشی حیات وحش صفه در ۶ ماه نخست امسال مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از بازدید ۷۰ هزار نفر از پارک آموزشی حیات وحش صفه در ۶ ماه نخست سال 1402 خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار: حسین کارگر با اعلام این

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد:

بازدید ۷۰ هزار نفر از پارک آموزشی حیات وحش صفه در ۶ ماه نخست امسال

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از بازدید ۷۰ هزار نفر از پارک آموزشی حیات وحش صفه در ۶ ماه نخست سال 1402 خبر داد.
به گزارش  دنیای اسرار: حسین کارگر با اعلام این خبر گفت: پارک آموزشی حیات وحش صفه با داشتن درمانگاه تخصصی و دامپزشک متخصص مورد تأیید سازمان دامپزشکی، علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و نگهداری از حیوانات توقیفی و آسیب دیده در طبیعت به عنوان تنها مرکز تخصصی درمان حیوانات وحشی و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست دارای کارکرد درمانی و نقاهت‌گاهی است.
او ادامه داد: حیوانات آسیب دیده در طبیعت یا ارجاعی از شهروندان با هماهنگی سازمان محیط زیست به این مرکز منتقل و پس از درمان و بازپروری در صورت امکان رهاسازی، در زیستگاه طبیعی رهاسازی می‌شوند.
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اعلام اینکه تعداد بازدیدکنندگان از پارک آموزشی حیات وحش صفه در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، هفتاد هزار نفر بوده است، افزود: این مجموعه رویکرد جدید آموزشی با هدف آشنایی شهروندان و گردشگران به ویژه کودکان و نوجوانان، ایجاد ارتباط و حس علاقه به حیوانات و طبیعت، افزایش آگاهی‌های عمومی در خصوص حیات جانوری و تنوع زیستی و به‌وجود آوردن انگیزه برای حفاظت از محیط زیست و حیوانات را دنبال می‌کند.
او با اشاره به ساعات بازدید از پارک آموزشی حیات وحش واقع در بلوار شهدای صفه، مجموعه کوهستانی صفه افزود: ساعات بازدید از این مجموعه در پاییز و زمستان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.