تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 36428

پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت

پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت

در سال ۱۴۰۲؛ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته

Print Friendly, PDF & Email

در سال ۱۴۰۲؛

پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته شده است.

به گزارش دنیای اسرار: مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص داوری طرح های پژوهشی ارسال شده به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اظهار کرد: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی درنظر گرفته شده است.
وی افزود: در این راستا پروژه ای با عنوان مزیت های ترانزیتی استان اصفهان با تحلیل کریدور بین المللی شمال – جنوب مصوب و از دانشگاه های شهید بهشتی تهران، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان و چندین دانشگاه دیگر پروپزوال پیشنهادی اخذ شد.

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در این رابطه جلساتی با هدف بررسی پروپزوال برگزار شد که با نظر داوران در آینده نزدیک یکی از پروپزوال ها مصوب و نهایتا انعقاد قرارداد انجام می شود.

سینایی خاطرنشان کرد: هدف نهایی این پروژه اخذ ٢٠ نمونه مطالعات طرح توجیهی مقدماتی (Pre-FS) برای پروژه های قابل سرمایه گذاری است که متعاقب آن برنامه ریزی لازم بعمل می آید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.