تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 36446

تشریح اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در اصفهان

تشریح اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در 15 رشته مهارتی و در 4 مرحله شهرستانی،استانی،سازمانی وکشوری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار” حمید علینقیان پور” بیان داشت: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح دهه فجر امسال توسط قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در 15 رشته مهارتی و در 4 مرحله شهرستانی،استانی،سازمانی وکشوری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سردار” حمید علینقیان پور” بیان داشت: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح دهه فجر امسال توسط قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.
وی شناسایی،استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، بهره گیری از مهارت های برتر در امر خدمت دوره ضرورت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت ضرورت، افزایش انگیزه و خلاقیت در کارکنان وظیفه دارای مهارت، ترویج و تقویت فرهنگ مهارت آموزی در نیروهای مسلح، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها و افزایش نرخ اشتغال پذیری در بین کارکنان وظیفه را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقات در 15 رشته مهارتی و در 4 مرحله شهرستانی/یگانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می شود گفت: در مرحله شهرستانی/یگانی که از دوم آبان ماه آغاز شده و تا 30 آبان ماه ادامه دارد براساس خود اظهاری کارکنان وظیفه دارای مهارت آزمایش های لازم توسط داوران انجام و یک نفر برتر در هر رشته به مرحله استانی راه می یابد.
سردار علینقیان پور گفت: در مرحله استانی نیز که از 25 آبان تا 9 آذر ماه برگزار می شود با هماهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از نفرات برتر انتخابی در مرحله شهرستانی/ یگانی آزمون اخذ و در هر رشته مهارتی یک نفر برگزیده و به مرحله سازمانی معرفی می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات سازمانی به صورت 100درصد عملی و پروژه محور بوده و در بازه زمانی 3 روزه در یگان منتخب برگزار می شود اضافه کرد: مرحله مسابقات سازمانی از 5 تا 15 دی ماه به صورت یکپارچه در سطح کشور و به تفکیک هر یک از سازمان های نیروهای مسلح با هماهنگی و تحت نظارت عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار و 3 نفر به تفکیک هریک از سازمان های نیروهای مسلح که حائز بالاترین امتیاز باشند علاوه بر دریافت پاداش و لوح تقدیر به مرحله کشوری راه می یابند.
سردار علینقیان پور خاطر نشان کرد: نهایتاً مرحله کشوری مسابقات با حضور منتخبین تمامی سازمان های نیروهای مسلح در دهه مبارک فجر با هماهنگی و نظارت عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی به همراه مرخصی تشویقی و مدال مسابقات اعطاء می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان