تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر : 36610

خروش باشکوه مردم اصفهان در حمایت از کودکان مظلوم غزه+ تصاویر

خروش باشکوه مردم اصفهان در حمایت از کودکان مظلوم غزه+ تصاویر

  همزمان با سراسر کشور با شعار محوری حمایت جهانی از کودکان فلسطینی در میدان بزرگمهراصفهان تجمع کردند. به گزارش دنیای اسرار:همزمان با روز جهانی کودک، کودکان و نوجوانان و قشرهای مختلف مردم اصفهان با حضور در میدان بزرگمهر اصفهان حمایت خود را از کودکان غزه اعلام کردند. مردم متدین و انقلابی اصفهان همصدا با

Print Friendly, PDF & Email

 

همزمان با سراسر کشور با شعار محوری حمایت جهانی از کودکان فلسطینی در میدان بزرگمهراصفهان تجمع کردند.

به گزارش دنیای اسرار:همزمان با روز جهانی کودک، کودکان و نوجوانان و قشرهای مختلف مردم اصفهان با حضور در میدان بزرگمهر اصفهان حمایت خود را از کودکان غزه اعلام کردند.

مردم متدین و انقلابی اصفهان همصدا با مردم سراسر کشور در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه یک بار دیگر به صحنه آمدند و با تجمع در میدان بزرگمهر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست در کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این تجمع تحت عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» اعلام کردند همراه تمام مردم سرزمین غیور ایران، به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

گفتنی است؛ کودکان و نوجوانان و مردم با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و عروسک‌های نمادین کودکان غزه ، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار رفع محاصره سراسری غزه شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.