تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر : 36671

اجتماع بزرگ فرزندان ایران زمین با محوریت حمایت از کودکان مظلوم غزه

اجتماع بزرگ فرزندان ایران زمین با محوریت حمایت از کودکان مظلوم غزه

  اجتماع بزرگ فرزندان ایران زمین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها با محوریت حمایت از کودکان مظلوم غزه با حضور بیش از هزار نفر نو آموز کودکستان های خمینی شهر به همت مدیریت آموزش و پرورش، کانون مهدویت و معاونت فرهنگی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر با حضور خادمیاران رضوی

Print Friendly, PDF & Email

 

اجتماع بزرگ فرزندان ایران زمین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها با محوریت حمایت از کودکان مظلوم غزه با حضور بیش از هزار نفر نو آموز کودکستان های خمینی شهر به همت مدیریت آموزش و پرورش، کانون مهدویت و معاونت فرهنگی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر با حضور خادمیاران رضوی همراه با پرچم متبرک امام رضا(ع) و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن امام حسین(ع) دارالقرآن اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار :در این اجتماع ضمن محکومیت اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل، نهادینه کردن ارزش های انقلاب، اهمیت آموزش و پاسداشت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران کودکستان به نمایش گذاشته شد.

علیرضا توکلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر گفت :از کودکان ایران به کودکان غزه، این بار اما قرار است بچه‌های ایران، میان‌دار میدان دفاع از مظلوم شوند و با همدلی خالصانه‌شان، مرهمی بر زخم‌های جسم و روح بچه‌های داغدار غزه بگذارند. حرکت داوطلبانه‌ای که قرار است پیام محبت و همدلی کودکان ایران را به کودکان غزه برساند خواسته فرزندان ایران زمین این است که کودکان غزه و فلسطین در آرامش و امنیت باشند.

عبداله ذاکری معاونت فرهنگی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) همدردی دانش آموزان و قشر کودک و نوجوان با کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین را مهمترین نکته این اجتماع دانست و افزود: دانش آموزان خمینی شهری با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همچنین حضور در این اجتماع ضد صهیونیستی هر کدام به گونه ای از کودکان و هم سن و سالان خود در فلسطین دفاع کردند. ایشان افزود: مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله و فریضه و مطلوب اسلامی است. وی با اشاره به آیه 81 سوره اسراء «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا» گفت: بی تردید باطل(اسرائیل) نابود شدنی است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.