تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
کد خبر : 36921

سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر در سپاه حضرت صاحب الزمان عج استان اصفهان با تجلیل از رده های برتر به پایان رسید

سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر در سپاه حضرت صاحب الزمان عج استان اصفهان با تجلیل از رده های برتر به پایان رسید

. فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج): گروه‌های فلسطینی شرایط نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زنند فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: نزدیک به ۶۰ روز است که گزارش دنیای اسرار :به‌اصطلاح پنجمین ارتش مجهز دنیا نتوانسته است ملت فلسطین را شکست دهد و گروه‌های فلسطینی شرایط نابودی و اضمحلال این رژیم را رقم خواهند زد.

Print Friendly, PDF & Email

.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج):
گروه‌های فلسطینی شرایط نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زنند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: نزدیک به ۶۰ روز است که گزارش دنیای اسرار :به‌اصطلاح پنجمین ارتش مجهز دنیا نتوانسته است ملت فلسطین را شکست دهد و گروه‌های فلسطینی شرایط نابودی و اضمحلال این رژیم را رقم خواهند زد.
سردار مجتبی فدا صبح امروز در سیزدهمین جشنواره مالک‌اشتر استان اصفهان با بیان اینکه امر اشراف امر خطیر و سختی است، اظهار کرد: شهید بروجردی پیش از شهادت توصیه می‌کرد هر گزارشی به رده‌بالا می‌دهید ولو به ضرر شما تمام شود، گزارش دقیق بدهید.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: مجموعه سپاه مأموریت‌های مختلفی انجام می‌دهد که یکی از آن‌ها نقش‌آفرینی مردم و حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلام است که امام خمینی (ره) آن را به بسیج واگذار کردند.

وی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد و گزارش‌گیری از اقدامات می‌تواند ما را در اجرای بهتر مأموریت‌ها یاری کند، عنوان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی هر موقع مردم وارد میدان شدند امور خطیر به سرانجام رسید.

سردار فدا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را عمود خیمه انقلاب معرفی کردند، تصریح کرد: ما الگوی رزمندگان مقاومت قرار گرفته‌ایم، تفکر راهبردی امام خمینی (ره) امروز در صحنه عمل توسط محور مقاومت در حال محقق‌شدن است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۶۰ روز است که به‌اصطلاح پنجمین ارتش مجهز دنیا نتوانسته است ملت فلسطین را شکست دهد و گروه‌های فلسطینی شرایط نابودی و اضمحلال این رژیم را رقم خواهند زد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.