تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 37117

اصفهان دارای رتبه برتر کشور در تولید قارچ خوراکی

اصفهان دارای رتبه برتر کشور در تولید قارچ خوراکی

  مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: استان اصفهان با بیش از ۷۰ واحد صنعتی و تولید سالانه ۱۵ هزار تن قارچ، از استان‌های برتر کشور در تولید این محصول به شمار می‌رود.     به گزارش دنیای اسرار:احمدرضا رئیس زاده، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان  در خصوص تولید قارچ خوراکی

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: استان اصفهان با بیش از ۷۰ واحد صنعتی و تولید سالانه ۱۵ هزار تن قارچ، از استان‌های برتر کشور در تولید این محصول به شمار می‌رود.

 

 

به گزارش دنیای اسرار:احمدرضا رئیس زاده، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان  در خصوص تولید قارچ خوراکی در استان اظهار کرد: استان اصفهان با بیش از ۷۰ واحد صنعتی و تولید بالغ بر ۱۵ هزار تن قارچ به صورت سالیانه، از استان‌های برتر کشور در تولید این محصول به شمار می‌رود.

 

وی با بیان اینکه استان اصفهان رتبه سوم کشور در تولید قارچ خوراکی را دارا است، گفت: تولید قارچ خوراکی با توجه به اینکه در فضای بسته و مدیریت‌پذیری انجام می‌شود، باعث افزایش تولید در واحد سطح، اشتغال‌زایی بالا، تولید در تمام فصول سال و گردش سرمایه با توجیه اقتصادی قابل قبول است.

 

رئیس‌زاده گفت: تولید قارچ خوراکی به سرمایه‌گذاری بالا، تخصص و مدیریت منسجم برای تولید مستمر و اقتصادی نیاز دارد، سازمان جهاد کشاورزی نیز در طول سال‌های اخیر در راستای کمک به تولیدکنندگان تلاش کرده با حمایت‌های فنی و اعتباری به افزایش عملکرد و تولید باکیفیت‌تر قارچ خوراکی در سطح استان کمک کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.