تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
کد خبر : 37225

سهم آلایندگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان یک صدم درصد است

سهم آلایندگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان یک صدم درصد است

  اخلاق، محیط زیست و اقتصاد 3 محور اصلی اجرای پروژه‌ها   مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: سهم آلایندگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در شهر اصفهان یک صدم درصد و در استان اصفهان دو صدم درصد و چیزی نزدیک به صفر است.   به گزارش دنیای اسرار:دکتر محسن قدیری در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

Print Friendly, PDF & Email

 

اخلاق، محیط زیست و اقتصاد 3 محور اصلی اجرای پروژه‌ها

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: سهم آلایندگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در شهر اصفهان یک صدم درصد و در استان اصفهان دو صدم درصد و چیزی نزدیک به صفر است.

 

به گزارش دنیای اسرار:دکتر محسن قدیری در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم (ص) و گرامی داشت مقام زن اظهار کرد: در پالایشگاه اصفهان ما نیاز به تغییر را دیدیم، درک کردیم و با ترسیم آینده روبه جلو حرکت کردیم.

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه سهم آلایندگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در شهر اصفهان یک صدم درصد و در استان اصفهان دو صدم درصد است، افزود: این در حالی است که وضعیت ما در حوزه آلایندگی دارای استاندارد EPA از استانداردهای آمریکا، اروپا و ایران نیز قوی‌تر است.

 

قدیری با بیان اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تا قبل از تغییر مدیریت جدید در حوزه مدیریت انرژی رتبه هفتم کشور بوده و امروز به رتبه اول مدیریت انرژی پالایشگاه‌های کشور دست یافته است، گفت: در این زمینه برای مثال سه هزار تله بخار را در مجموعه پالایشگاه اصفهان تعمیر و نگهداری شد و منجر به خاموش شدن مشعل‌های پالایشگاه اصفهان شده است.

 

وی تاکید کرد: ما آینده بسیار روشنی را برای اصفهان و هلدینگ پتروپالایش اصفهان متصور هستیم و قطعا اولین چشم انداز ما توسعه پایدار است که بر سه محور اخلاق، محیط زیست و اقتصاد برنامه ریزی شده و خوشبختانه در همه تصمیم‌گیری‌های خود این سه اصل را مبنای کار خود قرار داده‌ایم.

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه امروز هلدینگ پتروپالایش اصفهان رتبه ۵ ستاره را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد امسال هلدینگ پتروپالایش اصفهان سودآوری خوبی را به عنوان سودآورترین شرکت پالایشی کشور کسب کرده است و میزان سودآوری ما دو برابر شرکت دریافت کننده رتبه دوم بوده است، گفت: سود ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ۶ ماه اول سال جاری ۲۳.۶همت بوده است.

 

قدیری افزود: ما به سوی آینده‌ای بسیار خوب برای مردم کشور، مردم اصفهان و کارکنان هلدینگ پتروپالایش در حال حرکت هستیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه امروز ایران از همه لحاظ در اقتدار است، گفت: ما امروز هر آنچه را اراده می‌کنیم در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به اجرا درآورده و حاصل آن تاکنون اجرای بیش از ۴۶۰ پروژه در این هلدینگ بوده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.