تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
کد خبر : 37305

۴ هزار و ۷۸۰ پیشنهاد طی یک سال در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ثبت شد/آورده ۲۰۰ میلیاردی پیشنهادات

۴ هزار و ۷۸۰ پیشنهاد طی یک سال در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ثبت شد/آورده ۲۰۰ میلیاردی پیشنهادات

  دبیر نظام پیشنهادهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان از ثبت ۴ هزار و ۷۸۰ پیشنهاد طی یک سال در هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، علیرضا ساسان‌فر در بیست و سومین همایش نظام پیشنهادها با بیان اینکه فرایند نظام پیشنهادها از جمله فرایندها و نظام‌های مدیریتی برای افزایش مشارکت پرسنل در بهبود تصمیم‌گیری‌ها

Print Friendly, PDF & Email

 

دبیر نظام پیشنهادهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان از ثبت ۴ هزار و ۷۸۰ پیشنهاد طی یک سال در هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علیرضا ساسان‌فر در بیست و سومین همایش نظام پیشنهادها با بیان اینکه فرایند نظام پیشنهادها از جمله فرایندها و نظام‌های مدیریتی برای افزایش مشارکت پرسنل در بهبود تصمیم‌گیری‌ها و طرح‌های توسعه‌ای و بهبود سازمان است، اظهار کرد: نظام پیشنهاد‌ها از اوایل دهه ۵۰ به صورت رسمی در ژاپن شکل گرفت و در سال ۱۳۶۶ با بازدید گروهی از کارشناسان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران داشتند وارد کشور شد و از سال ۱۳۷۹ در پالایشگاه نفت اصفهان آغاز به کار کرد و امسال بیست و سومین سال است که فرایند نظام پیشنهادات در پالایشگاه اصفهان جاری است.

وی با بیان اینکه ما همواره سعی داریم در فرایند بهبود مستمر وضعیت هلدینگ پتروپالایش اصفهان را ارتقا ببخشیم، ادامه داد: طی 23 سال گذشته پیشنهاداتی با کاهش هزینه چند صد میلیاردی داشته‌ایم که برای ما بسیار ارزشمند است.

رئیس تحلیل سیستم‌ها و بهره‌وری هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه فرایند نظام پیشنهادات منجر به بیان تفکرات نو و جدید در سازمان می‌شود، گفت: اغلب پیشنهادات در جلسات پخته شده و به مرحله اجرایی می‌رسد.

وی با بیان اینکه تا پیش از سال ۱۴۰۰ نظام پیشنهاد‌ها روند خوبی را داشت اما با تغییر مدیریت در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و ایجاد تغییرات اساسی در این بخش شاهد اتفاقات خوبی بوده‌ایم، گفت: باید توجه داشت که شخص مدیرعامل مجموعه از جمله افرادی هستند که همواره پیشنهادات خود را ثبت می‌کنند و دیگر پیشنهادات را نیز کارشناسی می‌کنند.

ساسان‌فر با بیان اینکه با ورود دکتر قدیری آئین‌نامه و نظام پرداخت‌ها در بخش پیشنهاد‌ها دچار تحولات بزرگی شد، افزود: این تحولات منجر به افزایش مشارکت در این بخش شده است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان رئیس نظام پیشنهادها نیز فعالیت دارد، ادامه داد،شورای نظام پیشنهادها نیز شامل ۹ سمت از بین معاونان و مدیران ارشد و ۱۷ نفر از بین کارشناسان و مدیران شرکت است که یک نفر به عنوان دبیر نظام پیشنهادها انتخاب می‌شود.

دبیر نظام پیشنهادهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حال حاضر ۱۰۷ تیم تخصصی پیشنهادهای کارکنان را بررسی می‌کنند، ادامه داد: این ۱۰۷ تیم تخصصی و یا اتاق فکر پیشنهادهای ۱۰۷ حوزه را بررسی، کارشناسی، ارزیابی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از چهار هزار و 780 پیشنهاد در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ثبت شد، افزود: این تعداد پیشنهاد طی ۲۳ سال گذشته بی سابقه بوده است و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر پیشنهاد داده‌اند و می‌توان گفت سرانه پیشنهاد در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ۱.۷ است.

ساسان‌فر با بیان اینکه ۷۰ درصد از پیشنهادات گروهی و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان آورده پیشنهادات دارای صرفه بوده است، تصریح کرد: نسبت هزینه‌های ما به صرفه‌ها 3 دهم درصد بوده است.

وی با اشاره به تجلیل از برترین‌های نظام پیشنهادهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: انتخاب برترین‌ها بر اساس دستورالعمل‌های هیئت مدیره و آنچه از سوی مدیرعامل ابلاغ شده، صورت می‌گیرد و همه روندها بر اساس آئین‌نامه انجام می‌شود.

نظام پیشنهادهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه سال گذشته موفق به دریافت تندیس زرین جشنواره نظام پیشنهادهای کشور شدیم، گفت: مسیر بهبود مستمر در هلدینگ پتروپالایش اصفهان همچنان ادامه دارد و امیدواریم همه همکاران با فرهنگ کارتیمی و مشارکت حداکثری به خوبی نقش خود را در آینده شرکت ایفا کنند.

گفتنی است در پایان مراسم بیست و سومین همایش نظام پیشنهادهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان از برترین های سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.