تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
کد خبر : 37332

نشست صمیمی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با كادر فنی و بازیكنان تیم فوتبال ذوب آهن

نشست صمیمی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با كادر فنی و بازیكنان تیم فوتبال ذوب آهن

  نشست صمیمی مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با کادر فنی و تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن یک شنبه 10 دی ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی شفق این باشگاه برگزار شد به گزارش دنیای اسرار:مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این نشت گفت : این مجتمع عظیم صنعتی مادر صنعت فولاد

Print Friendly, PDF & Email

 

نشست صمیمی مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با کادر فنی و تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن یک شنبه 10 دی ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی شفق این باشگاه برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار:مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این نشت گفت : این مجتمع عظیم صنعتی مادر صنعت فولاد کشور است و ۲۳ دی ماه وارد پنجاه و سومین سال تولید خود می شود . این شرکت بیش از نیم قرن تاریخ پر افتخاری دارد و هم اکنون با تولید محصولات خاص و صنعتی همچون ریل ، تیرآهن بال پهن و آرک معدنی ، پیشران توسعه صنعت حمل و نقل ریلی ، صنعت ساختمان و صنایع معدنی است . وی افزود : ذوب آهن در این ۵۳ سال به ورزش کشور نیز خدمات بسیاری ارائه داده است و تیم های ذوب آهن در رشته های مختلف افتخار آفرین هستند . از جمله تیم وزنه برداری ذوب آهن که امروز قهرمان لیگ برتر ایران شد .

کوهی اظهار داشت : در فوتبال جایگاه خوبی داریم و در نیم فصل اول در بین تیم های برتر لیگ قرار گرفتیم و اعتقاد دارم که در نیم فصل دوم باید به سمت تثبیت و ارتقاء جایگاه برویم . مدیرعامل ذوب آهن افزود : یک از اولویت های اصلی ذوب آهن در ورزش توجه به مدارس فوتبال و تیم های پایه است و باید در این سطوح به نیروهای بومی توجه خاص شود و به ویژه خانواده بزرگ شاغلین و بازنشستگان ذوب آهن در اولویت باشند .

وی اظهار داشت : تیم های ذوب آهن اصفهان علاوه بر اینکه در عرصه قهرمانی مطرح هستند باید در اخلاق و رفتار نیز الگوی سایر تیم ها باشند چرا که اخلاق و جوانمردی، اساس ورزش است .

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در این نشست ضمن قدردانی از حمایت مدیریت مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن از این باشگاه گفت : تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل اول جانانه جنگید و تیمی قابل احترام بود که آینده روشنی پیش رو دارد . وی ضمن تشکر از کارکنان خدوم بلشگاه ذوب آهن که در موفقیت های تیم های ورزشی نقش آفرین هستند،افزود: محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن همچون تکنسین فوتبال با تمام توان و خلوص نیت برای این تیم زحمت کشید که شایسته قدردانی است .

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت : مدیریت این مجتمع عظیم صنعتی حمایت خوبی از ورزش دارد و میزان دریافتی تیم فوتبال هم معقول است . این حمایت برای موفقیت در کورس رقابت شدید لیگ برتر لازم است و قول می دهم که همگی با تمام توان و جان خود برای موفقیت تیم تلاش کنیم . وی افزود : تمام تلاش ما این بود که باور جدیدی در تیم حاکم شود و این امر محقق شد . بر این اساس نظم خوبی نیز وجود دارد و امیدوارم حاصل این اقدامات را در موفقیت های بیشتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شاهد باشیم

ربیعی از کارگران ذوب آهن اصفهان قدردانی کرد و گفت : تمام تلاش ما برای شادی دل کارگران پر تلاش این صنعت است و امیدوارم از نتایج تیم راضی و خوشحال باشند .

در این نشست صمیمی از طرف مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن ، پیراهن شماره ۱۲ توسط کمال کامیابی نیا کاپیتان ذوب آهن به مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تقدیم شد.

همچنین در این نشست از علی (محمود) مهروریان پیشکسوت ذوب آهن اصفهان تجلیل به عمل آمد . وی از سال ۱۳۵۰ در ذوب آهن اصفهان استخدام شد و به عنوان استادکار مونتاژ تجهیزات فعالیت کرد . مهروریان از آغاز شکل گیری تیم ذوب آهن و در همه ادوار جام تخت جمشید به عنوان دروازه بان در این تیم عضویت داشت . وی در سالهای پس از انقلاب به عنوان مدیر تدارکات در کنار تیم ذوب آهن بود و خدمات شایسته ای ارائه کرد . مهروریان به عنوان باسابقه ترین عضو تیم ذوب آهن با ۷۷ سال سن کماکان با عشق و علاقه در کنار این تیم حضور دارد . « مرد محبوب فوتبال اصفهان » لقبی است که به واسطه اخلاق خوب و مردم داری به این پیشکسوت فوتبال کشور داده شده است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.