تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 37384

توسعه پوشش همراه اول در شهرستان اردستان

توسعه پوشش همراه اول در شهرستان اردستان

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان خبرداد؛ توسعه پوشش همراه اول در شهرستان اردستان رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان از توسعه پوشش شبکه همراه اول در روستای امامزادگان شهرستان اردستان خبرداد. به گزارش دنیای اسرار: حمیدرضا ترکیان در این خصوص گفت: در راستای ارائه خدمات مخابراتی بروز به روستاهای شهرستان و با توجه به پیگیری هایی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان خبرداد؛

توسعه پوشش همراه اول در شهرستان اردستان

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان از توسعه پوشش شبکه همراه اول در روستای امامزادگان شهرستان اردستان خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار: حمیدرضا ترکیان در این خصوص گفت: در راستای ارائه خدمات مخابراتی بروز به روستاهای شهرستان و با توجه به پیگیری هایی که از سه سال پیش تا کنون صورت گرفت؛ در نیمه دوم سال جاری اعتبارات لازم جهت نصب یک سایت جدید در روستاهای مجموعه امامزادگان از بخش مهاباد اختصاص پیدا کرد و پس از انجام یک ماه عملیات اجرایی، سایت جدید راه اندازی و وارد شبکه همراه اول شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه در روستاهای حسن آباد، خوش آباد و حیدرآباد و همچنین روستاهای همجوار، پوشش همراه اول ارتقاء یافت و علاوه بر بهبود آنتن‌ دهی شبکه همراه اول و افزایش کیفیت سرویس دهی در مکالمه در روستاهای مذکور، شاهد افزایش و بهبود در سرعت اینترنت همراه اول خواهیم بود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان عنوان کرد: همچنان ارتقای تکنولوژی ۴G سایت مذکور نیز در برنامه آتی مخابرات شهرستان قرار دارد که امیدوارم به زودی شاهد بهره برداری این تکنولوژی نیز در این سایت باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.