تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 37468

کوره‌های آجرپزی برای دور شدن از شهر تشویق شوند

کوره‌های آجرپزی برای دور شدن از شهر تشویق شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: کوره‌های آجرپزی برای دور شدن از شهر تشویق شوند رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره های آجرپزی منبع مهمی از آلودگی در شهر هستند، در حالی که ارائه تسهیلات گازی به آن‌ها صحیح نیست، بلکه باید آن‌ها را تشویق کرد که از شهر

Print Friendly, PDF & Email

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره های آجرپزی منبع مهمی از آلودگی در شهر هستند، در حالی که ارائه تسهیلات گازی به آن‌ها صحیح نیست، بلکه باید آن‌ها را تشویق کرد که از شهر فاصله بگیرند.

به گزارش  دنیای اسرار: ابوالفضل قربانی در خصوص مصرف بالای انرژی در کشور اظهار کرد: ارائه انرژی با قیمت پایین را به عنوان یک نکته مثبت نگاه نکنیم. بلکه این مسئله‌ای منفی است. ای کاش رتبه ما در این بین آخر بود. معتقدیم در خصوص اسراف کوتاهی می‌کنیم، در حالی که حتی در قرآن کریم نیز شدیدترین برخورد را خداوند با مسرفین دارد.

وی ادامه داد: لازم است در زمینه مصرف انرژی فرهنگ سازی صورت گیرد و در این راستا کمیته فرهنگ شهروندی، روابط عمومی شرکت گاز و… در این زمینه باید اقدام کنند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم اجرای برنامه مشترک مدیریت شهری و شرکت گاز در خصوص ساختمان‌سازی و استفاده بهینه از انرژی گفت: این اقدام باید با همکاری طرفین و حضور سازمان نظام مهندسی آغاز شود.

وی ادامه داد: کوره های آجرپزی منبع مهمی از آلودگی در شهر هستند، در حالی که ارائه تسهیلات گازی به آن‌ها صحیح نیست، بلکه باید آن‌ها را تشویق کرد که از شهر فاصله بگیرند، اما با این اقدامات، آن‌ها بیشتر به ادامه فعالیت خود در شهر ترغیب می‌شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.