تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
کد خبر : 37585

بازگشت سقف ذخیره بنزین یارانه‌ای (1500 تومانی) به دوران پیش از کرونا

بازگشت سقف ذخیره بنزین یارانه‌ای (1500 تومانی) به دوران پیش از کرونا

” اطلاعیه ” بازگشت سقف ذخیره بنزین یارانه‌ای (1500 تومانی) به دوران پیش از کرونا   به اطلاع مردم شریف ایران می رساند، در دوره شیوع کرونا و محدودیت‌های اجباری سفرها، مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین 1500 تومانی از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافت تا پس از پایان محدودیت‌های کرونایی هموطنان گرامی بتوانند

Print Friendly, PDF & Email

” اطلاعیه ”

بازگشت سقف ذخیره بنزین یارانه‌ای (1500 تومانی) به دوران پیش از کرونا

 

به اطلاع مردم شریف ایران می رساند، در دوره شیوع کرونا و محدودیت‌های اجباری سفرها، مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین 1500 تومانی از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافت تا پس از پایان محدودیت‌های کرونایی هموطنان گرامی بتوانند از سهمیه سوخت خود به نحو ممکن استفاده کنند.

به گزارش دنیای اسرار: اکنون با توجه به اینکه دو سال از مهار موفق کرونا در کشور می‌گذرد، مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین به همان میزان 6 ماهه پیش ازدوران کرونا بازگشته و سهمیه بنزین یارانه‌ای 1500 تومانی تا 6 ماه قابلیت ذخیره در کارت‌های سوخت را دارد.

 

ضمنا با توجه به افزایش 5 درصدی سفر با خودروهای شخصی، به منظور مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از مهاجرت کارت‌های سوخت به استان‌های مرزی، سهمیه بنزین 3 هزار تومانی از 150 لیتر در ماه به 100 لیتر تغییر یافته است .

 

تاکید این نکته نیز لازم است که سهمیه 60 لیتری بنزین یارانه ای 1500تومانی، بدون تغییر به همان میزان باقی مانده و با رد هرگونه شایعه افزایش قیمت بنزین، اعلام می‌شود تصمیمی برای تغییر قیمت بنزین گرفته نشده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.