تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
کد خبر : 37812

رونمایی از دومین پوستر جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ در شهر بهارستان اصفهان 

رونمایی از دومین پوستر جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ در شهر بهارستان اصفهان 

شهردار بهارستان خبر داد؛ رونمایی از دومین پوستر جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ در شهر بهارستان اصفهان شهردار بهارستان از رونمایی دومین پوستر جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ در شهر بهارستان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:محمد شبانی در این خصوص اظهار کرد : سال گذشته شهر بهارستان میزبان اولین

Print Friendly, PDF & Email

شهردار بهارستان خبر داد؛

رونمایی از دومین پوستر جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ در شهر بهارستان اصفهان

شهردار بهارستان از رونمایی دومین پوستر جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ در شهر بهارستان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:محمد شبانی در این خصوص اظهار کرد : سال گذشته شهر بهارستان میزبان اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ بعنوان تخصصی ترین جشنواره فرهنگ شهروندی کشور در استان با ایجاد تعامل سازنده تر بین هنرمندان ، اندیشمندان و صاحبان آثار و همچنین شهرداری های سراسر کشور بعنوان متصدیان فرهنگ شهروندی برگزار شد .

وی گفت : برگزاری این جشنواره در دو بخش صورت گرفت که در بخش اول شهرداری های کشور تولیدات و آثار خودشان را در زمینه فرهنگی به نمایش گذاشتند و در بخش دوم مختص شهروندان و صاحبان هنر بود که در این زمینه آثار خود را به عرصه نمایش گذاشتند .

شبانی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور و همچنین استانداری اصفهان در این جشنواره شهرداری بهارستان را همراهی نمودند و با توجه به ایده کامل و روند برگزاری این جشنواره مقرر شد به پیشنهاد و درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.

وی بیان داشت : در همین راستا امروز با حضور استاندار و سایر مسئولین از دومین پوستر این جشنواره رونمایی شد .

شهردار بهارستان گفت : تا نیمه اول اسنفد ماه امسال شهرداری های سراسر کشور و همچنین هنرمندان می‌توانند آثار خودشان را به دبیرخانه دائمی این جشنواره واقع در روابط عمومی شهرداری بهارستان ارسال کنند و با انجام داوری اساتید و داوران متخصص در این زمینه بار دیگر نیز شاهد برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره نیز باشیم .

وی بیان داشت: در آئین اختتامیه این جشنواره از آثار برتر و همچنین شهرداری های برتر تجلیل بعمل خواهد آمد .

شبانی در پایان اظهار کرد : از کلیه هنرمندان فعال در زمینه فرهنگ شهروندی و شهرداری های که تولیدات و آثار فاخری در این زمینه دارند که بتواند بعنوان الگوی برای شهرداری های سراسر کشور مورد استفاده قراربگیرد خواستاریم که در این جشنواره حضور داشته باشند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان