تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 37929

لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان

لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛ لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در9ماهه سال جاری 3 هزار و 161 کیلومتر شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب در سطح استان اصفهان انجام گرفت. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به پاک‌سازی شبکه و کنترل پس‌زدگی فاضلاب گفت: طبق

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛
لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان
مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در9ماهه سال جاری 3 هزار و 161 کیلومتر شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب در سطح استان اصفهان انجام گرفت.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به پاک‌سازی شبکه و کنترل پس‌زدگی فاضلاب گفت: طبق برنامه از قبل تدوین شده مقرر گردید، که در سال جاری 2 هزارو 780 کیلومتر از شبکه فاضلاب در شهرهای استان لایروبی و شستشو شوند که خوشبختانه در 9 ماهه سال جاری ، بیش از 3هزارو 161کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان موردلایروبی و شستشو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شستشو و لایروبی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب با هدف حفظ بهداشت محیط، کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان عملیاتی می شود، اظهار داشت: سعی شده در شهرهایی که درصد بالایی از مردم تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب انجام گیرد تا وقوع حوادث شبکه فاضلاب نیز کاهش یابد .

اکبریان افزود: اقداماتی همچون وصل نکردن آب باران به شبکه جمع‌آوری فاضلاب، جلوگیری از ریختن زباله، نخاله، مواد نفتی، اسیدی و چربی‌های ناشی از پخت‌وپز رستوران ها، واحدهای صنعتی، به داخل شبکه و درون منهول های فاضلاب از اصول بهره‌برداری درست از شبکه فاضلاب شهری است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان از مشترکین خواست تا با رعایت اصول مانع از گرفتگی شبکه و پس‌زدگی فاضلاب به منزل خود و دیگر شهروندان شوند، همچنین رعایت اصول باعث جلوگیری از وقوع حادثه و تحمیل خسارت به تأسیسات فاضلاب می شود .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.