تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 38253

سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است

سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان: سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از شهرهایی که می‌توان آن را به‌صورت پایلوت به‌عنوان شهر بهره‌ور در نظر گرفت «اصفهان» است، گفت: سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان:
سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از شهرهایی که می‌توان آن را به‌صورت پایلوت به‌عنوان شهر بهره‌ور در نظر گرفت «اصفهان» است، گفت: سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است.

به گزارش دنیای اسرار:مصطفی نباتی‌نژاد در جلسه شورای راهبری فناوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال گذشته طبق مصوبه‌ای در شورای اسلامی شهر، شهرداری ملزم به استقرار چرخه بهره‌وری شد، در این راستا هر سه ماه جلسه شورای عالی بهره‌وری تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه یکپارچه‌سازی و ادغام ساختارها که کاهش هزینه‌های منابع انسانی را در پی دارد، همچنین هوشمندسازی فرایندها اقدام مؤثری است، افزود: به دنبال منبع‌یابی نوآورانه هستیم که بخشی از آن مربوط به کاهش هزینه‌ها است و بخش مربوط به جذب منابع است‌، باید سازمان‌هایی که در دولت مسئولیت جذب سرمایه‌گذار دارند، کمک کنند و فرصت را فراهم کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نسبت بودجه در شهرداری‌ها ۷۰ به ۳۰ است، ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی و ۳۰ درصد باقی‌مانده جاری است که این وضعیت برای ما مطلوب نیست.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه یکی از شهرهایی که می‌توانید به‌صورت پایلوت به‌عنوان شهر بهره‌ور در نظر بگیرید و تفاهم‌نامه زودتر از شهر تهران در آن جاری شود «اصفهان» است، تصریح کرد: به‌واسطه فرهنگی که در شهر اصفهان و میان مردم وجود دارد، صرفه‌جویی که در زندگی شخصی و سخاوتی که در عرصه خیرات دارند، سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از نرم کشور پایین‌تر است، هزینه‌هایی که صرفه‌جویی می‌شود تقدیم مردم و ارتقای کشور شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.