تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 38587

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در”نایین”

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در”نایین”

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان”نایین”از کشف بیش از 32هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “حسن براهیمی”  بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهاي عبوري در یکی از محورهای

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان”نایین”از کشف بیش از 32هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “حسن براهیمی”  بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهاي عبوري در یکی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسي از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 32 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین با اشاره به این که ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در پایان بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.