تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 38710

هیچ مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی در اصفهان نداریم

هیچ مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی در اصفهان نداریم

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان : هیچ مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی در اصفهان نداریم مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هیچ مشکلی در فراوانی کالا نداریم و آرامش خرید مردم در استان مستمراً ادامه خواهد داشت. به گزارش دنیای اسرار:امید شریفی در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان، اظهار کرد: دومین

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان :

هیچ مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی در اصفهان نداریم

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هیچ مشکلی در فراوانی کالا نداریم و آرامش خرید مردم در استان مستمراً ادامه خواهد داشت.

به گزارش دنیای اسرار:امید شریفی در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان، اظهار کرد: دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سال‌جاری با ریاست استاندار اصفهان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص هوشمندسازی فرایندهای تنظیم بازار گفت‌وگو شد که برخی از سامانه‌های مورد نیاز در استان مستقر هستند و در برخی حوزه‌ها نیز نیازمند استقرار سامانه‌ها هستیم که بتوانیم به صورت هوشمند فرایندها را کنترل کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: رصد بازار، فراوانی کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم نکته محوری و کلیدی است که در تمامی جلسات تنظیم بازار بر آن تأکید می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه کالاهای اساسی ، دستگاه‌های نظارتی در هر نشست تنظیم بازار استان از وضعیت روند قیمت و فراوانی کالاها از جمله برنج، گوشت، مرغ و در حوزه سخت‌افزاری مانند اقلام ساختمانی گزارش‌های میدانی و بروزی را ارائه می‌کنند.

شریفی خاطرنشان کرد: در این جلسه مبحث اقلام دارویی مورد نیاز مردم مطرح شد و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گزارشی را در این خصوص ارائه کرد و بر مبنای این گزارش تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در ایام پایانی سال که مقارن با ماه مبارک رمضان نیز بود قریب به دو هزار تن برنج، ۵۰۰ تن گوشت منجمد و قریب به یکهزار تن مرغ در استان توزیع شد.

وی افزود: در سال جدید نیز قریب به سه هزار و ۵۰۰ تن شکر در استان توزیع شده است و به همین میزان نیز شکر در ایام پایانی سال در استان توزیع شد.

شریفی خاطرنشان کرد: این نوید را به مردم می‌دهیم که هیچ مشکلی در فراوانی کالا نداریم و آرامش خرید مستمراً ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: در حوزه تولید، ذخایر استراتژیک، آرد و نان و ذخیره اقلام اساسی نیز مشکلی نداریم و در این حوزه مردم با چالش مواجه نخواهند شد.

وی متذکر شد: در مورد فراوانی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن مشکلی نداریم، در مورد گوشت قرمز افزایش قیمت‌ها منجر به ناراحتی مردم شده است که در صدد هستیم با تدابیر خاص، مشکلات را کاهش دهیم.

شریفی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ۸۰۰ تن گوشت قرمز از طریق مباشرین و بخش خصوصی علاوه بر تأمین و تولید داخلی به بازار عرضه کردیم تا بتوانیم قیمت‌ها را تا حد امکان کنترل کنیم و این روند نیز در سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان