تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 38783

ثبت 1150 پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در سال 1402

ثبت 1150 پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در سال 1402

  مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:   ثبت 1150 پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در سال 1402   مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از ثبت 1150 پیشنهاد در سال 1402 در سطح شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.   به گزارش دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل این شرکت با بیان اهمیت مشارکت

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

 

ثبت 1150 پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در سال 1402

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از ثبت 1150 پیشنهاد در سال 1402 در سطح شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل این شرکت با بیان اهمیت مشارکت کارکنان در زمینه ارائه پیشنهاد در جهت بهبود مستمر، اظهار داشت: میزان مشارکت بالای کارکنان در بهبود امور سازمان، نشان از پویایی و تلاش برای نیل به اهداف از طریق راهکارهای خلاقانه و شیوه های نوین است.

 

وی، در این خصوص گفت: مشارکت کارکنان یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای بهبود مستمر سازمان است و سازمانها جهت موفقیت، نیازمند مشارکت همه جانبه کارکنان خود می باشند، به این معنا که همه کارکنان باید خود را صاحب سازمان بدانند و در قبال آن احساس مسئولیت کنند، و با ارتقاء تعلق سازمانی کارکنان به سازمان شاهد توسعه، پیشرفت و اعتلای سازمانی خواهیم بود.

 

وی، با اشاره به عملکرد مطلوب کمیته های تخصصی نظام پیشنهادات شرکت، افزود: از تعداد 1150 پیشنهاد ارائه شده خوشبختانه 501 پیشنهاد بصورت گروهی ارائه شده است و بالغ بر 287 پیشنهاد مصوب گردیده و 131 پیشهاد نیز اجرا گردیده است.

 

مهندس عسکری، ضمن تحسین و تاکید به افزایش درصد پیشنهادات گروهی، نظام پیشنهادها را، یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان برشمرد و گفت: با فراهم نمودن زمینه لازم جهت دستیابی به اهداف و برنامه های نظام پیشنهادها، می توانیم شاهد نتایج مثبت و پیامدهای همه جانبه آن در سطوح مختلف شرکت بوده، که قطعاً می‌تواند ما را در ساختن سازمانی پویا و فعال یاری نماید.

 

عسکری ابراز امیدواری کرد که با تداوم روند افزایشی پیشنهادات در شرکت گاز، با بکارگیری رویه ها و فرآیندهای نوین و خلق انگیزه به منظور ارتقاء بهره وری سازمانی و بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی به هم استانی های شریف بیش از پیش کوشا باشیم.

 

وی، خاطر نشان ساخت: نظام پیشنهادها در شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ضرورت بهره گیری نظام مند از توانایی های فکری و خلاقیت سرمایه های انسانی و فعال سازی کارکنان به منظور بهبود مستمر فرآیندهای سازمان و پویاسازی محیط کار از طریق ایجاد بستر مناسب برای تبلور خلاقیت و استعدادهای کارکنان از سال 1379 مستقر می باشد و جهت تحقق اهداف استراتژیک ارائه و خدمات گازرسانی به بیش از 5 میلیون و پانصد هزار جمعیت استان تلاش مستمر دارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: نظام پیشنهادها در شرکت گاز استان اصفهان متشکل از شورای عالی نظام پیشنهادها جهت بررسی نهایی پیشنهادات و همچنین اتخاذ تصمیمات راهبردی درخصوص توسعه نظام پیشنهادها و 20 کمیته فرعی نظام پیشنهادها در واحدها متشکل از 100 کارشناس خبره (هر کمیته 5 کارشناس بعنوان ارزیاب پیشنهادها) می باشد و تعداد پیشنهادهای دریافتی تاکنون: 10242 پیشنهاد، تعداد پیشنهادهای مصوب تاکنون : 3792 پیشنهاد، تعداد پیشنهادهای گروهی تاکنون : 4890 پیشنهاد و نیز تعداد پیشنهادهای اجرایی تاکنون: 1020 پیشنهاد می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان